ادامه کمک رسانی امدادگران روسی و بلاروسی به زلزله زدگان در سوریه

© AFP 2023 / Omar Haj KadourРазбор завалов и поиск жертв на месте разрушений в результате землетрясения в сирийском провинции Идлиб
Разбор завалов и поиск жертв на месте разрушений в результате землетрясения в сирийском провинции Идлиб - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2023
اشتراک
با اعلام مقامات روسیه، امدادرسانی پزشکان روسی و بلاروسی در مناطق زلزله زده در سوریه کماکان ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر اولگ گورینوف معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه روز یکشنبه در یک جلسه توجیهی از ادامه کمک رسانی نیروهای پزشکی روسی و بلاروسی در مناطق زلزله زده سوریه خبر داد.
در یک بیمارستان صحرایی در شهر حلب، متخصصان واحد پزشکی نیروهای مسلح بلاروس به همراه کادر پزشکی روسیه به کمک های لازم به شهروندان سوری آسیب دیده از زلزله ادامه می دهند، در مجموع به 1265 نفر کمک دریافت کرده اند. از 17 فوریه، سرلشکر اولگ، معاون مرکز روسیه برای آشتی طرف های متخاصم در سوریه، در یک جلسه توجیهی گورینوف گفت.
Люди греются у огня перед разрушенными зданиями в Кахраманмараше - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2023
توزیع 52 تن کمک های بشردوستانه در سوریه توسط ارتش روسیه
وی گفت:" مرکز آشتی طرف های متخاصم و گروه بندی نیروهای مسلح روسیه در سوریه به انجام فعالیت های امداد رسانی به جمعیت آسیب دیده از زلزله ادامه می دهد. در بیمارستان صحرایی مستقر در شهر حلب، متخصصان واحد پزشکی نیروهای مسلح جمهوری بلاروس به همراه کادر پزشکی روسیه به ارائه کمک های پزشکی لازم به شهروندان سوری زلزله زده ادامه می دهند. از 17 فوریه، 1265 نفر، یعنی حدود 155 نفر در روز کمک دریافت کردند".
گورینوف افزود: "اقدامات بشردوستانه در شهرهای حلب، لاذقیه، شهرک‌های خنادی در استان لاذقیه، قندک‌الغربی در استان حماه انجام شد که طی آن مواد غذایی با وزن 20.8 تن میان زلزله زدگان توزیع شد".
گورینوف خاطرنشان کرد که در مجموع 93 اقدام بشردوستانه از 7 فوریه تاکنون انجام شده است که طی آن بیش از 262.9 تن کمک های بشردوستانه ارسال شده است. همچنین 826.1 تن محموله بشردوستانه از روسیه به سوریه تحویل داده شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала