چینی ها به یک جمله پوتین اشاره کردند که باید آمریکا را شوکه کند

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه
 ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
اشتراک
براندون ویچرت در مقاله ای برای نشریه آسیا تایمز می نویسد که خبر اعلام شده توسط رئیس جمهور پوتین مبنی بر تعلیق مشارکت روسیه در پیمان استارت نو (پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای دو جانبه میان آمریکا و روسیه) برای سیاستمداران ایالات متحده باید تکان دهنده می بود.
به گزارش اسپوتنیک، اگر پوتین روسیه را از پیمانی که طرفدار سرسخت آن بوده بیرون بکشد، باید موهای سر سیاستمداران واشنگتنی سیخ شود اما همه این اظهارات تنها باعث افزایش غیرت واشنگتن در حمایت کورکورانه از دست نشانده های اوکراینی خود شده است .
علاوه بر این، به گفته نویسنده مقاله ، ولادیمیرپوتین، رئیس جمهور روسیه تهدیدی جدی برای اتحادیه آتلانتیک شمالی را مطرح کرد.
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
دبیرکل ناتو درباره طرح صلح چین برای اوکراین اظهار نظر کرد
ویچرت می نویسد: "او به رقبای آمریکایی خود گفت که باید سامانه های تهاجمی دوربرد خود را از اوکراین خارج کنند وگرنه نیروهای روسیه حملات مستقیمی را علیه این سامانه ها انجام خواهند داد".
پوتین 21 فوریه پیام سالانه خود را خطاب به مجمع فدرال روسیه ایراد کرد و طی آن به مهمترین موضوعات در سیاست داخلی و خارجی اشاره کرد. رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود به تحلیل وضعیت بین المللی کنونی و رویدادهای پیرامون بحران اوکراین پرداخت و از اقدامات جدید برای حمایت از اقتصاد خبر داده و اهداف روسیه برای آینده نزدیک را تشریح کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала