روسیه آزمایشات یک خودروی شناسایی برای نیروهای شرکت کننده در عملیات ویژه خود را آغاز کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر خودروی زرهی "Typhoon-VDV"
خودروی زرهی Typhoon-VDV  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
اشتراک
آزمایشات اولیه یک خودروی شناسایی جدید روی شاسی خودروی زرهی "Typhoon-VDV" که برای نیروهای شرکت کننده در عملیات ویژه در اوکراین ساخته شده، آغاز گردیده و آزمایش های دولتی این محصول برای تابستان برنامه ریزی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه این خبر را اعلام کرده است.
خودروی جدید برای اولین بار در همایش Army-2022 با نام "محصول 3R19U07" ارائه شد. این ماشین برای کشف، شناسایی، موقعیت یابی، ردیابی خودکار اهداف در روز و شب، تعیین هدف برای سلاح های با دقت بالا طراحی شده است.
منبع ما گفت: "سفارش ساخت در سال 2021 از نیروهای شرکت کننده در عملیات ویژه دریافت شد. خودروی زرهی Typhoon-VDV به عنوان شاسی برای این محصول استفاده شد. این خودرو ساخته شده و با موفقیت آزمایش های اولیه را سپری می کند. قرار است خودرو در اوایل تابستان برای آزمایش های دولتی ارسال شود."
وی تصریح کرد که امروز این محصول در مرحله آزمایشات اقلیمی است که عملکرد قطعات و مجموعه ها را در دماهای شدید، رطوبت و بارش بررسی می کند.
روسیه به دنبال ساخت پهپادهای استراتژیک است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2023
پهپادهای روسی مزدوران خارجی را از طریق تلفن های همراه شناسایی می کنند + ویدئو
مجموعه شناسایی این خودرو دارای یک کانال تلویزیونی رنگی پانوراما، کانال های مادون قرمز با برد نزدیک، متوسط و طولانی و همچنین یک کانال تشخیص ابزار نوری است که امکان می دهد مختصات وسایل اپتیک دشمن از جمله وسایل نشانه گیری تفنگ هایش تعیین کنید و از جمله هویت سربازان دشمن را در فاصله 18 کیلومتری شناسایی می کند.
قطب نما، ماژول مکان یابی ماهواره ای و فاصله یاب، مختصاتی را که به صورت دیجیتالی به گیرنده ارسال می شود، اصلاح می کنند. هنگام استفاده از وسایل رله ، برد انتقال داده ها را می توان تا 400 کیلومتر افزایش داد.
به گفته منبع، این دستگاه با در نظر گرفتن فناوری های موجود در حال ساخت است. به طور خاص، ماشین زرهی Typhoon-VDV در سال 2021 وارد خدمت نظامی شد. مجموعه کشف، شناسایی و تعیین هدف بر اساس راه‌حل‌هایی که در طول ایجاد و بهره‌برداری از مجموعه شناسایی و تعیین هدف پوشیدنی Ironiya ایجاد شده ، توسعه داده شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала