شویگو: غرب به دنبال تجزیه روسیه است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه
ارتشبد سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2023
اشتراک
شویگو بیان کرد که تلاش های غرب برای تجزیه روسیه و سلب استقلال محکوم به شکست است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز مدافعان میهن را به نظامیان روسیه تبریک گفت و خاطرنشان کرد که امروز کشور در خطر جدی غرب قرار دارد.
به گفته وی، اکنون نیروهای مسلح به عنوان تضمین امنیت ملی و توسعه پایدار روسیه عمل می کنند.
وزیر دفاع روسیه در حین سخنرانی در شب جشن در تئاتر مرکزی آکادمیک ارتش روسیه بیان کرد که سربازان و افسران ما از آنچه پدربزرگ ها و پدربزرگ های ما برای آن جنگیدند دفاع می کنند. برای آنها رفاه و امنیت میهن همیشه بالاترین معنای زندگی بوده است. و برای ما جانشینان آنها فداکاری برای میهن ارزش اصلی است و یک حمایت قابل اعتماد برای استقلال روسیه است.
شویگو خاطرنشان کرد: قهرمانی و شجاعت سربازان و همچنین قدرت و شکوه تسلیحات روسی همواره بخشی جدایی ناپذیر از عظمت روسیه بوده است. وی تاکید کرد که پیروزی های سرباز روسی برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شده است و شاهکار مردم در طول جنگ بزرگ میهنی هرگز محو نخواهد شد.
وزیر دفاع روسیه گفت: امروز ما بار دیگر در معرض خطر جدی هستیم. غرب جمعی با استفاده از اوکراین به دنبال تجزیه روسیه و سلب استقلال آن است. این تلاش ها محکوم به شکست است.
وی همچنین از تمام افرادی که اکنون در جبهه جنگ هستند، تشکر کرد.
شویگو با ابراز قدردانی ویژه از پزشکان نظامی گفت: صمیمانه از تمام افرادی که در خط مقدم هستند، مسائل پیچیده را برای اطمینان از عملیات رزمی برطرف می کنند و وظیفه نظامی خود را با به خطر انداختن جان خود انجام می دهند، تشکر می کنم.
وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد که قهرمانان روسیه در این شب جشن، خلبانان : سرهنگ سرگئی دمیاننکو، ویکتور رومانوف و ماکسیم استفانوف، چتربازان : سرگرد الکساندر ولکوف و ستوان دنیس اسکاکونوفسکی، خدمه های تانک - ستوان ارشد آنتون استاروستین و گروهبان ارشد یوری نیمیم حضور دارند.
شویگو در پایان گفت: از خانواده های سربازان برای حمایت معنوی از سربازانمان تشکر می کنیم. این به آنها کمک می کند تا وظایف نظامی خود را به درستی انجام دهند.
به گفته وی، حمایت اجتماعی از چنین خانواده هایی در اولویت وزارت دفاع قرار دارد.
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
پوتین: غرب در حال آماده سازی اوکراین برده شده برای یک جنگ بزرگ بود
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала