پسکوف: هدف اصلی روسیه، اطمینان از رعایت "برابری هسته ای" است

© Photo host agency /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
اشتراک
سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: "روسیه از معاهده کاهش تسلیحات استراتژیک خارج نمی شود، ما در مورد تعلیق صحبت می کنیم، هدف اصلی این است که اطمینان حاصل شود که برابری هسته ای همچنان رعایت می شود".
به گزارش اسپوتنیک، "دمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "راشا تودی" گفت:" همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند، روسیه از این معاهده خارج نمی شود، بلکه مشارکت خود را به حالت تعلیق در می آورد. این موضوع بسیار مهمی است، زیرا آنچه که ایالات متحده و سایر کشورها از نظر بازرسی به دنبال آن بوده اند، در رویارویی امروزی که ناتو عمیق تر در حال درگیر شدن است، امکان پذیر نیست. علاوه بر این، ناتو مدعی شده که بخشی از این توافقنامه است".
وی افزود: "بنابراین ما باید توانایی های هسته ای آلمان و فرانسه را نیز در نظر بگیریم که این نیز موضوعی بسیار مهم است، هدف اصلی رئیس جمهور و کشور ما اطمینان از تداوم این برابری هسته ای است".
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در پیامی به مجمع فدرال اعلام کرد که روسیه مشارکت در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک روسیه و آمریکا را تعلیق و تاکید کرد که این کشور از این معاهده خارج نمی‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала