واکنش دوما به تصمیم پوتین مبنی بر تعلیق مشارکت مسکو در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش مقام روسی به اتهام آمریکا به روسیه و ایران در رابطه با واکسن کرونا
واکنش مقام روسی به اتهام آمریکا به روسیه و ایران در رابطه با واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
اشتراک
لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته سیاست خارجی دومای روسیه گفت، اگر پیش‌نویس قانون تعلیق معاهده تسلیحات استراتژیک ارائه شود، کمیته امور خارجی دومای دولتی آماده است آن را در یک جلسه عمومی و در اسرع وقت بررسی و برای تصویب آماده نماید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در پیام سالانه خود به مجمع فدرال این کشور گفت، روسیه مشارکت خود در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک روسیه و آمریکا را به حالت تعلیق در می آورد.
"لئونید اسلوتسکی" رئیس کمیته سیاست خارجی دومای روسیه و رهبر حزب لیبرال دموکرات این کشور در این زمینه به خبرنگاران گفت:" تعلیق مشارکت در این پیمان یک تهدید امنیتی نیست، بلکه یک سیگنال مهم برای غرب جمعی است. قدرت های هسته ای در جنگ ها شکست نمی خورند. و درک این موضوع برای غربی ها مهم است. در صورت ارائه لایحه، کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی آماده است آن را در اسرع وقت در جلسه عمومی دوما بررسی نماید. من شک ندارم که این لایحه از حمایت همه جانبه برخوردار خواهد شد".
Ежегодное послание президента РФ Федеральному Собранию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2023
پوتین: روسیه مشارکت خود در پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک را تعلیق می کند
وی همچنین گفت که واشنگتن این واقعیت را کتمان نمی کند که در اوکراین یک نبرد ژئوپلیتیکی با روسیه در جریان است، "رژیم نئونازی کی یف" خود را به جدیدترین انواع تسلیحات با برد بیشتر و بیشتر مسلح می کند، اما در عین حال، همانطور که پوتین گفت، آمریکایی ها در همین زمان قصد دارند از تاسیسات هسته ای و تسلیحاتی ما بازدید کنند".
رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه اضافه کرد:" تعلیق مشارکت روسیه در پیمان کاهش تسلیحات تنها راه حل مناسب در شرایط کنونی می باشد که ایالات متحده اهداف شکست استراتژیک روسیه را اعلام می کند. یک بار دیگر خاطر نشان می شوم که روسیه از این پیمان خارج نشده است، تنها مشارکت خود را دلیل تغییرات در واقعیت های ژئوپلیتیکی تعلیق می کنیم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала