راه اندازی یک پایانه خبری چند رسانه ای در خبرگزاری "راسیا سگودنیا"

© Sputnik / Evgeniya Novozhenina /  مراجعه به بانک تصاویر Работа стенда МИА «Россия сегодня» во второй день ПМЭФ
Работа стенда МИА «Россия сегодня» во второй день ПМЭФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2023
اشتراک
گروه رسانه ای راسیا سگودنیا (اسپوتنیک) پایانه اطلاعات چندرسانه ای ریانوواستی را راه اندازی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران این پایانه به روز شده اکنون می توانند فیلم های فوری از رویدادهای سراسر جهان را به همراه متن، مشاهده اخبار و عکس ها و فیلم های آرشیوی دریافت کنند.
برای اولین بار، خوانندگان به برخی از محتواهای محدود دسترسی دارند. با گذراندن مراحل ثبت نام از طریق شبکه های اجتماعی، همه در حال حاضر می توانند مطالب انحصاری خبرگزاری و مهمترین اخبار روز را مطالعه کرده و به اشتراک بگذارند.
گزینه جستجو برای تولید مطالب مرتبط برای اخبار و چند رسانه ای "قابل یادگیری" شده است. این پایانه نه تنها دسترسی سریع به مطالب بایگانی را بر اساس تاریخ انتشار فراهم می کند، بلکه از جستجوی اخبار بر اساس برچسب ها نیز پشتیبانی می کند، انتخاب می تواند توسط افراد، سازمان ها، رویدادها، اشیاء و دسته ها جغرافیایی انجام شود.
امکانات سفارشی سازی محتوا برای یک کاربر خاص بهبود یافته است، ادغام نوارهای خبری ایجاد شده با ربات تلگرام در دسترس است. اکنون ایجاد نوارهای خبری سفارشی و مجموعه‌ای از مطالب، کار با اطلاعاتی را که مشترکین شما نیاز دارند، راحت‌تر و کارآمدتر می‌کند.
مشترکین پایانه خبری به مشاهده محتوای چندرسانه ای دسترسی پیدا می کنند و می توانند آن را از بانک تصاویر ریا نوواستی دریافت کنند.
برای اولین بار در بازار اطلاعاتی روسیه، جریان اخبار متنی و ویدئوها و عکس های خبری مرتبط بر روی یک پلت فرم ارائه می شود. برای مشترکین ما که نوار خبری و ویدیو های ما را خریداری می کنند، ویدیوهایی که ما قبلاً در مقادیر زیادی در سطح کانال های تلویزیونی پیشرو تولید می کنیم، جهت یابی نیز آسان تر خواهد بود.
خبرنگاران ما اکنون در داغ ترین مناطق عملیات نظامی هستند - از آنجا روزانه خبرهای انحصاری ما می آید و همچنین از بیش از 120 شهر در جهان که خبرنگاران ریانووستی و اسپوتنیک در آنجا کار می کنند.
دیمیتری گورنوستایف، معاون سردبیر ریاست اصلی خبرگزاری "راسیا سگودنیا" گفت: و یک نوآوری دیگر این است که برای اولین بار کاربران عادی هنگام ثبت نام از طریق شبکه های اجتماعی، تلفن همراه یا سرورهای پستی، در صورت درخواست، به مطالب خاصی از نوارخبری بسته دسترسی خواهند داشت.
دیمیتری گروزدیف معاون سردبیر "راسیا سگودنیا" خاطرنشان کرد: "پایانه به روز شده یک کانال جهانی برای دسترسی به محصولات چند رسانه ای گروه رسانه است - متن، عکس و اطلاعیه های ویدئویی در یک پلت فرم است. فن آوری های بهبود یافته چیدمان تطبیقی، اطمینان از سرعت و ثبات کار، جستجوی قابل آموزش و همچنین امنیت، مشترکین گروه رسانه ای راسیا سگودنیا ( اسپوتنیک) را قادر می سازد تا به راحتی از پایانه هم بر روی صفحه نمایش و هم در دستگاه های مختلف تلفن همراه برای کار از هر نقطه جهان استفاده کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала