میلیاردر ایرانی، باشگاه تاتنهام را می خرد

© Fotolia / steevy84دروازه بان تیم تراکتورسازی توسط سپاه بازداشت شد
دروازه بان تیم تراکتورسازی توسط سپاه بازداشت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2023
اشتراک
جم نجفی، میلیاردر ایرانی-آمریکایی، در حال آماده سازی یک پیشنهاد 3.75 میلیارد دلاری برای تصاحب تاتنهام هاتسپر، باشگاه فوتبال لیگ برتر انگلیس است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فایننشال تایمز، جم نجفی، میلیاردر ایرانی-آمریکایی خود را برای خرید باشگاه فوتبال تاتنهام انگلیس آماده می کند.
جم نجفی میلیاردر ایرانی در حال آماده سازی پیشنهاد خرید 3.75 میلیارد دلاری برای باشگاه تاتنهام هاتسپر است. این تاجر ایرانی-آمریکایی در حال همکاری با یک کنسرسیوم برای آماده سازی ساختار مناقصه است و انتظار می رود این گروه در هفته های آینده به سلسله مراتب اسپرز نزدیک شود.
فایننشال تایمز گزارش می دهد که نجفی در حال کار با یک کنسرسیوم برای آماده کردن ساختار پیشنهاد بزرگ است و انتظار می رود این گروه در هفته های آینده به سراغ جو لوئیس مالک اسپرز و دنیل لوی، رئیس هیئت مدیره اسپرز بروند.
دارایی خالص باشگاه حدود 3 میلیارد دلار تخمین زده می شود که 750 میلیون دلار برای پوشش بدهی های تاتنهام در نظر گرفته شده است. 70 درصد این مبلغ بر عهده شرکت سرمایه گذاری MSP Sports Capital به سرپرستی نجفی و 30 درصد توسط شرکای ابوظبی وی خواهد بود.
نجفی همچنین سرمایه گذار فینیکس سانز لیگ ملی بسکتبال (NBA) و مک لارن ریسینگ است که تیم مک لارن فرمول 1 را اداره می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала