ایلان ماسک: تشدید درگیری در اوکراین آبستن جنگ جهانی سوم است

CC0 / / ماموریت استارلینک از اسپیس ایکس
ماموریت استارلینک از اسپیس ایکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2023
اشتراک
به گزارش دیلی میل، ایلان ماسک درخواست فضانورد سابق اسکات کلی، برای گسترش استارلینک به منظور کمک به نیروهای مسلح اوکراین را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، شنبه گذشته، اسکات کلی، فضانورد سابق ناسا، از میلیاردر ایلان ماسک در خواست کرد تا برای کمک به نیروهای مسلح اوکراین ، سیستم ارتباطی استارلینک را در آسمان اوکراین گسترش دهد.
وی توییتی به ماسک ارسال کرد که در آن نوشته شده بود: اوکراین به شدت به حمایت مستمر شما نیاز دارد. دفاع در برابر تهاجم و نسل کشی امکان ضربتی چشمگیری نیست. این بقا است. در غیر این صورت مردم بی گناه خواهند مرد. شما می توانید از این امر جلوگیری کنید. متشکرم.
پیشتر، شرکت ماسک دسترسی ارتش اوکراین به استارلینک را به ویژه برای کنترل هواپیماهای بدون سرنشین با نارنجک انداز محدود کرده بود.
ماسک به سرعت به کلی پاسخ داد و دلایل احتیاط خود را توضیح داد: شما آنقدر باهوش هستید تا گرفتار تبلیغات رسانه ای نشوید. استارلینک منبع اصلی ارتباط برای اوکراین است، به ویژه در خط مقدم که در آنجا تقریباً همه منابع دیگر خاموش هستند. اما ما به تشدید درگیری که آبستن وقوع جنگ جهانی سوم است، کمک نخواهیم کرد.
در سپتامبر سال گذشته، ماسک توییت کرد که استارلینک صرفاً برای استفاده غیرنظامی است، اما قرارداد طلب می کند که از پایانه‌های استارلینک برای مقاصد نظامی استفاده شود.
پس از اینکه روسیه زیرساخت های مخابراتی اوکراین را نابود کرد، استارلینک دسترسی بی وقفه و ایمن به اینترنت را برای ساکنان اوکراین فراهم کرد. در عین حال، ماهواره های این شرکت به تنها وسیله ارتباطی نیروهای مسلح اوکراین در خط مقدم تبدیل شده اند.
کامنت خوانندگان
Sparksaflying
آفرین، بالاخره متوجه شدید. خواستار مذاکره باشید و از دامن زدن به آتش جنگ دست بردارید.
Gremlynn
بچه ها به آنها بگویید که مردم بی گناه دارند می میرند چون آمریکا و ناتو تصمیم گرفتند با دست اوکراینی ها علیه روسیه بجنگند.
LMC
ممنون ایلان، کلی فقط می خواست تبلیغ خود را کند.
WyomingTexan
پنیر رایگان فقط در تله موش است. دولت ایالات متحده هزینه تجهیزات و هزینه های حمل و نقل را پرداخت می کند و ماسک به طور منظم هزینه های ماهانه را از کاربران دریافت می کند.
Mail44
بالاخره کمی عقل سلیم پیدا شد! پایان این درگیری فقط با مذاکره امکان پذیر است!
Jasonrob870
کاری کنید تا اسکات کلی بالاخره ساکت شود.
Commonsensevoter
او حقوق بگیر مجتمع نظامی-صنعتی است.
CantBargainWithMaths
نماینده مجتمع نظامی-صنعتی آمریکا جنگ می خواهد - چه خبر داغی!
DaveHAMP
آفرین ایلان! بالاخره مثل یک صلح طلب رفتار کرد. اگر جلوی این جنون را بگیری در تاریخ خواهی ماند.
Philip
صلح طلب؟؟؟ پوتین می خواهد اوکراین را فتح کند و شما ناجوانمردانه پیشنهاد تسلیم می دهید. چقدر تو بی شرمی!
CantBargainWithMaths
فیلیپ، پوتین می‌خواهد تنها بخش‌هایی از اوکراین را که قبلاً بخشی از روسیه بود، بازگرداند. دولت طرفدار آمریکا در
کی یف قول داد کشور را روسی زدایی کند. یعنی از شر همه روس ها از جمله مردم خلاص شود.
Bayofglass
فقط 17 درصد اوکراینی ها خود را روس می دانند... اوکراین حق دارد در کشور خودش هر طور که می خواهد با روس ها برخورد کند. هیچ کس از روسیه دیدگاهش را نخواسته است.
simo5
او ماهیت واقعی این درگیری را درک کرد. آفرین ماسک! اوکراین متکبرانه رفتار می کند و از دولت های خارجی باج خواهی می کند.
Theoaktree
بسیار عاقلانه ! آفرین، ایلان. رهبران دیوانه ما ناامیدانه در تلاش هستند همه ما را به درگیری در اوکراین بکشانند. شوهران و پسران ما خواهند مرد و سیاستمداران جیب هایشان را پر خواهند کرد.
Rock-71
اوکراین مستحق حتی یک سنت از ایالات متحده نیست. آنجا جولانگاه فساد است و آنجاست که پولشویی می شود. این زلنسکی کوتوله حق ندارد از ما چیزی بخواهد.
Nohill
رهبران ما آماده آغاز جنگ جهانی سوم هستند و حتی از ما نیز خواسته نشده است. بمب ها بر سر ما و فرزندانمان خواهند ریخت و آنها در سنگرهای خود خواهند نشست. دو باره فکر کنید که چه کسی را به عنوان رهبر خود انتخاب کردیم. در غیر این صورت ما مانند اوکراینی ها خواهیم بود. خوشحالم که حداقل ماسک نمی خواهد جنگ جهانی سوم را آغاز کند. به نوعی، کسانی که بیشتر از همه خواهان جنگ هستند، در خط مقدم آخرین نفر خواهند بود.
Cecil92
به همین دلیل غرب به هیچ وجه نباید جنگنده های اف 16 را به اوکراین بدهد. آنها برای بمباران مسکو پرواز خواهند کرد و جنگ جهانی سوم و هولوکاست هسته ای آغاز خواهد شد.
CantBargainWithMaths
اوکراین خیلی سریعتر از تمام شدن موشک های اس-400 روسیه، خلبانش تمام می شود.
BgDmSwede
کلی مخالف اسلحه گرم است، اما جنگ جهانی سوم را آغاز خواهد کرد و پلک هم نخواهد زد. کلی یک جای خالیه.
Virginia_USA
براوو، ایلان! به جنگ جهانی سوم نه بگوئیم!
Mike Honcho 1973
کلی یک لیبرال دموکرات معمولی است که فقط رویای آغاز یک جنگ جدید را در سر می پروراند. انسان کثیف!
BrandonsAmerica
این بدان معناست که کلی می خواهد آمریکایی ها را خلع سلاح کند، اما هیچ مخالفتی با ارسال سلاح های سنگین به اوکراین ندارد. چه بزی است!
GaryGrubb
ایلان برای روس ها بازی می کند!
ChrisL
این ماسک شما یک پوتینیست آشکار است. باید کاری شود تا اوراق بهادار او برای مدتی بلاک شود!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала