لاوروف: مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می کنند انفجارهای نورد استریم کار آنها بوده است

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2023
اشتراک
سرگئی لاوروف اعلام کرد که مقامات رسمی آمریکایی امروزه با لذت به انفجار خطوط لوله گاز نورد استریم اعتراف می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که مقامات رسمی ایالات متحده آمریکا به اینکه انفجار خطوط لوله گاز نورد استریم کار آنها بوده است، اعتراف می کنند.
وی در مصاحبه برای کلاس آموزشی اطلاعاتی - پرورشی «گفتگو در مورد موضوعات مهم» با موضوع «روسیه و جهان» اظهار کرد: «در عمل مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می کنند که اتفاقات رخ داده در خطوط لوله «نورد استریم 1» و «نورد استریم 2» کار آنها بوده است. اینک آنها این را با لذت بیان می کنند».
نشت گاز در نورد استریم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2023
گزارش و تحلیل
راز نقشه خرابکاری نورد استریم فاش شد
به گفته لاوروف ایالات متحده این کار را انجام داد تنا یک ائتلاف قوی شکل گرفته بر پایه منابع انرژی روسیه و فناوری آلمانی را از بین ببرند، زیرا این ائتلاف داشت جایگاه انحصاری برخی شرکت های آلمانی را تهدید می کرد».
شایان ذکر است که اوایل هفته خبرنگار آمریکایی سیمور هرش در مقاله ای نتایج تحقیقات خود در مورد انفجار خطوط لوله نورد استریم را منتشزر کرده و اعلام کرده بود که غواصان آمریکایی در قالب مانور نظامی ناتو Baltops 2022 مواد منفجره ای را در کنار این خطوط لوله کار گزاری کرده بودند و سه ماه بعد نروژی ها این مواد را فعال و خطوط لوله را منفجر کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала