تایید دیدار دوستانه زنیت و سپاهان توسط فیفا

سپاهان زنیت
سپاهان زنیت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2023
اشتراک
به دنبال اعطای مجوز یوفا و ای‌اف‌سی، فیفا نیز با ارسال نامه‌ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه خود قرار داد‌.
به گزارش اسپوتنیک، در راستای تفاهم نامه خواهرخواندگی میان دو باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن‌پترزبورگ و در ادامه فعالیت‌های دوجانبه دو باشگاه در سال جاری، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت نیز با اخذ مجوز از مراجع ذی‌ربط، در تقویم برنامه مسابقات دو باشگاه قرار گرفت.
با توجه به جنبه بین‌المللی این رویداد، در روزهای گذشته، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) مجوز برگزاری این دیدار را صادر کرده بودند.
در همین راستا روز گذشته نیز فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای، دیدار دوستانه سپاهان و زنیت را مورد توجه قرار داد و برای دو تیم آرزوی موفقیت نمود.
سپاهان زنیت
سپاهان زنیت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2023
سپاهان زنیت
به این ترتیب و بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده، دیدار دوستانه تیم فوتبال سپاهان ایران و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه در تاریخ جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد، باشگاه سپاهان از سه ماه قبل، ستادی را با حضور نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان، استانداری اصفهان، دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان و صداوسیمای مرکز اصفهان تشکیل داده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала