- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

روگوف: هزاران خارجی، مایل به شرکت در عملیات ویژه روسیه در اوکراین هستند

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие артиллерийского расчета гаубицы Д-30 вооруженных сил РФ в южном секторе СВО
Военнослужащие артиллерийского расчета гаубицы Д-30 вооруженных сил РФ в южном секторе СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2023
اشتراک
روگوف بیان کرد که نه تنها ساکنان کشورهای مستقل مشترک المنافع، بلکه شهروندان خاورمیانه و آمریکای لاتین و کشورهای غربی نیز مایل به شرکت در عملیات ویژه روسیه در اوکراین هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف رئیس جنبش "ما با روسیه هستیم" روز شنبه، در گفتگویی با تاس گفت: چندین هزار داوطلب از کشورهای مختلف، از جمله کشورهای غربی، می خواهند در عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین شرکت کنند.
وی تصریح کرد که در فهرست کشورها نه تنها کشورهای فضای پس از فروپاشی شوروی وجود دارد، بلکه کشورهای خاورمیانه و آمریکای لاتین نیز قید شده است. این تنها فضای پس ازفروپاشی شوروی نیست، بلکه ساکنان کشورهای توسعه یافته اقتصادی نیز از جمله ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کشورهای خاورمیانه، آمریکای لاتین، برزیل، آرژانتین هستند.
روگوف گفت: اگر مسیر این افراد به سمت ما است پس از بررسی‌های لازم آسان‌تر می شود، ما در مورد چندین هزار نفر صحبت می‌کنیم که می‌خواهند در کوتاه‌مدت در عملیات ویژه نظامی شرکت کنند.
وی تاکید کرد که کمک آنها به نیروهای روسیه نه تنها در میدان جنگ، بلکه در حوزه اطلاعات نیز بسیار ملموس خواهد بود. علاوه بر این، به گفته روگوف، بیشتر این افراد تجربه رزمی و مجوز داشتن سلاح دارند.
وی افزود: سطح انگیزه آنها کاملا بالا است، آنها می خواهند جامعه سنتی را حفظ کنند و به روسیه کمک کنند، می خواهند علیه نازیسم بجنگند.
روگوف گفت: حضور آنها می تواند تاثیر شدیدی بر صفات اخلاقی داشته باشد، چرا که روحیه دشمن را نیز تضعیف خواهد کرد.
پیشتر، وی گفته بود که داوطلبان بیش از 40 کشور مایل به پیوستن به عملیات ویژه نظامی در کنار روسیه هستند. روگوف خاطرنشان کرد که افرادی که مایل به شرکت در عملیات ویژه نظامی هستند با مشکلات لجستیکی روبرو هستند، این موضوع باید در سطح کشور حل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала