در فرانسه در مورد خطر ناشی از زلنسکی هشدار دادند

© Photo / The Presidential Office of Ukraineزلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.02.2023
اشتراک
فلوریان فیلیپو، سیاستمدار فرانسوی و نماینده سابق پارلمان اروپا معتقد است اتحادیه اروپا و ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین قادر به تحریک جنگ جهانی سوم هستند.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپو در شبکه های اجتماعی نوشت: "زلنسکی و اتحادیه اروپا سیرک غیرمسئولانه خود را در این هفته برگزار کردند که می تواند به وقوع جنگ جهانی سوم منجر شود!"
او به این شکل به سفر اروپایی زلنسکی در این هفته واکنش نشان داد. اولین ایستگاه لندن بود که زلنسکی در انجا با ریشی سوناک، نخست وزیر و چارلز سوم، پادشاه بریتانیا دیدار کرد و همچنین در پارلمان این کشور سخنرانی کرد. وی سپس به پاریس پرواز کرد و در آنجا با امانوئل مکرون، همتای فرانسوی خود و اولاف شولز صدراعظم آلمان که مخصوصاً برای این دیدار از آلمان آمده بود، ملاقات کرد. پس از نشست پاریس، زلنسکی - همراه با مکرون - برای سخنرانی در پارلمان اروپا و شرکت در نشست سران اتحادیه اروپا به بروکسل رفت و در آنجا از رهبران اتحادیه اروپا تشکر کرد و مجدداً خواستار تحویل تسلیحات بیشتر از جمله جت های جنگنده به کی یف شد.
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
تور گدایی و جنگ افروزانه زلنسکی با هواپیمای باربری بریتانیا به اروپا
فیلیپو بارها از کشورهای غربی به دلیل حمایت مالی از اوکراین و تامین تجهیزات نظامی برای نیروهای مسلح اوکراین انتقاد کرده که باعث طولانی شدن درگیری در این کشور اروپای شرقی می شود. وی در عین حال خواستار لغو تحریم ها علیه مسکو شد. این سیاستمدار تصمیمات بروکسل در بخش انرژی را دیوانه کننده و خود اقدامات محدودکننده را احمقانه خواند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала