ساخت پهپاد ترابری دوربرد با نام TRAMP توسط روسیه

© Photo / Jesse CasanaСнимок дроном исторической местности Etzanoa в штате Канзас
Снимок дроном исторической местности Etzanoa в штате Канзас - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2023
اشتراک
روسیه یک هواپیمای بدون سرنشین ترابری از نوع TRAMP ساخته که قادر است تا 250 کیلوگرم محموله را در مسافتی بیش از 600 کیلومتر منتقل کند.
به گزارش اسپوتنیک، پلتفرم چند منظوره حمل و نقل هوایی یا به طور اختصار TRAMP یک هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما با طرح کلاسیک است. برای تحویل و فرود محموله هایی با وزن تا 250 کیلوگرم در فاصله بیش از 600 کیلومتر و همچنین انجام وظایف خطرناک برای هواپیماهای سرنشین دار در شرایط نامساعد جوی با حداقل هزینه طراحی شده است.
نماینده شرکت سازنده این پهپاد با اعلام این مطلب، تصریح کرد که ویژگی کلیدی پهپاد جدید، محفظه بار بزرگ با حجم 2650 لیتر است. این به شما امکان می دهد محموله های بزرگ را در این نوع هواپیمای بدون سرنشین بارگیری کنید، و همچنین آن را بدون توقف با چتر نجات به یک نقطه معین رها کنید. سرعت دستگاه 195 کیلومتر در ساعت و سقف ارتفاع پرواز سه هزار متر اعلام شده است.
برای مقاصد غیرنظامی، از این پهپاد می توان برای نظارت بر مناطق وسیع و یا در کشاورزی برای پاشش سم استفاده کرد. همچنین امکان نصب رادار، نوری، کارتوگرافی و سایر تجهیزات ویژه برای رصد در محفظه وجود دارد. با توجه به درب های تاشو رو به پایین محفظه بار، محموله شوک را می توان معلق کرد.
از جمله ویژگی های عملیاتی TRAMP، همچنین می توان از ارابه فرود نام برد که امکان برخاستن و فرود در مکان های کوتاه و نه چندان استوار، سیستم نجات محموله و هواپیما برای به حداقل رساندن آسیب به زیرساخت های زمینی در صورت بروز حوادث و همچنین طراحی مدولار را نام برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала