- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله نیروهای مسلح روسیه به کارخانه هواپیماسازی در خارکف

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Обучение мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.02.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروهای مسلح روسیه کارگاه های یک کارخانه هواپیماسازی در خارکف را که در آن نو سازی پهپادها انجام می شد، منهدم کردند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده های وزارت دفاع روسیه در روز گذشته، نیروهای مسلح روسیه به کارگاه‌های یک کارخانه هواپیماسازی در خارکف حمله کردند.
این وزارت نظامی گفت: "کارگاه‌های شرکت صنعت هوانوردی که در آن نوسازی هواپیماهای بدون سرنشین و مهمات هوشمند انجام می‌شد، منهدم شدند".
نیروهای مسلح روسیه موفق شدند انبار مهمات تیپ 66 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه خارکف منهدم کنند.
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала