واکنش انگلیسی ها به دستور پوتین برای استقرار موشک های مافوق سرعت زیرکن

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر Проводы фрегата "Адмирал Горшков" в Североморске
Проводы фрегата Адмирал Горшков в Североморске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
اشتراک
خوانندگان "دیلی میل" به خبر ورود سیستم های موشکی مافوق صوت زیرکون به ارتش روسیه در سال 2023، واکنش مثبت نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، در ماه ژانویه، "الکساندر لئونوف"، طراح کل شرکت دولتی "ماشینواتراینیه" روسیه، اعلام کرد که موشک های مافوق صوت "زیرکون" در سال 2023 توسط نیروی دریایی روسیه به خدمت گرفته خواهند شد.
کشتی‌های مسلح به سیستم های موشکی "زیرکون" قادرند ضربات دقیق و قدرتمندی را علیه هر هدف دشمن در دریا و زمین وارد کنند. این موشک های مافوق صوت تضمینی برای غلبه بر تمام سیستم های دفاع هوایی مدرن و پیشرفته - دفاع موشکی هستند.
خوانندگان نشریه انگلیسی "دیلی میل" در این مورد نظرات خود را به اشتراک گذاشتند. یکی از کاربران این نشریه نوشت:" شگفت آور است که روس ها چه سیستم های قدرتمندی را می توانند طراحی کرده و بسازند. آنها در مقایسه با بودجه دفاعی آمریکا تنها کسری از بودجه خود را به این امر اختصاص می دهند".
یکی دیگر از کاربران نوشت:" خود این واقعیت که ولادیمیر پوتین، چنین موشک هایی را به کار گرفت، غرب را ساکت خواهد کرد".
یک خواننده نیز پرسید:" و پس از اظهارات رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی مبنی بر اینکه ایالات متحده باید به روسیه حمله اتمی انجام دهد، چه انتظاری داشتیم"؟
یکی دیگر از شرکت کنندگان در این گفتگو گفت:" آنها حتی از 50 درصد ارتش خود استفاده نمی کنند و قبلاً ناتو و به ویژه انگلیس را مجبور کرده اند، تمام مهمات خود را تمام کنند".
یکی از خوانندگان نشریه اضافه کرد:" اگر بریتانیایی ها و آمریکایی های جنگ طلب دست از اذیت کردن خرس روسی بردارند، بقیه جهان قدردان این موضوع خواهد بود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала