نظرسنجی: نیمی از شرکت کنندگان، اقدامات بایدن در موضوع روسیه و اوکراین را تایید نمی کنند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
اشتراک
بسیاری از آمریکایی ها از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مورد موضوع روسیه و اوکراین و همچنین اقداماتی که وی در زمینه اقتصادی و مبارزه با مهاجرت غیرقانونی انجام می دهد، ناراضی هستند.
به گزارش اسپوتنیک، براساس نتایج یک نظرسنجی جامعه شناختی در آمریکا که روز یکشنبه توسط واشنگتن پست انتشار یافت، 38 درصد از پاسخ دهندگان مسیر انتخاب شده توسط بایدن در موضوع پیرامون روسیه و اوکراین را تایید می کنند و 48 درصد نظر مخالف دارند. بر اساس نتایج نظرسنجی های قبلی، در آوریل 2022، 42 درصد ارزیابی مثبتی از سیاست بایدن در مورد روسیه و اوکراین و 47 درصد نظری منفی داشتند. در پایان فوریه 2022، این ارقام به ترتیب 33 درصد و 47 درصد بودند.
بر اساس آخرین نظرسنجی، 42 درصد از پاسخ دهندگان، اقدامات بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده به طور کلی را قابل قبول دانستند. 53 درصد نظر مخالف داشته و بقیه پاسخی ندادند.
تصمیمات رهبر آمریکا در حوزه اقتصاد توسط 37٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی مثبت ارزیابی شده است، و 58٪ نظر منفی دارند. اقدامات بایدن در مورد وضعیت مرز بین ایالات متحده و مکزیک و مقابله با مهاجرت غیرقانونی توسط 28٪ از پاسخ دهندگان مورد قبول و 59 درصد نیز آن را ناکافی برشمردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала