صحنه ای از شلیک تانک‌های مدرن تی-۹۰ ام "پراریو" + ویدئو

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر Танк Т-72 и мобилизованные военнослужащие во время подготовки на Чебаркульском полигоне в Челябинской области
Танк Т-72 и мобилизованные военнослужащие во время подготовки на Чебаркульском полигоне в Челябинской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی را از شلیک تانک های مدرن تی-۹۰ ام "پراریو" منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را از شلیک تانک های مدرن تی-۹۰ ام "پراریو" منتشر کرد که توسط نیروهای مسلح روسیه در منطقه عملیات ویژه در اوکراین مورد استفاده قرار می گیرد. این ویدئو در کانال تلگرام اسپوتنیک منتشر شد.
این ویدئو نشان می دهد که چگونه گروهی از خودروهای رزمی در مسیرهای موازی در یک میدان آزمایش در استان لنینگراد حرکت می کنند و به دشمن فرضی با توپ های ۱۲۵ میلی متری در حال حرکت شلیک می کنند. تیراندازی توسط نظامیان واحدهای تانک منطقه نظامی غربی روسیه انجام می شود.
وزارت دفاع روسیه بیان کرد که این جنگنده ها به منظور منهدم کردن اهداف در مسافت های تا پنج کیلومتر کار می کردند. هدف ها خودروهای زرهی، نیروی انسانی و هواپیماهای دشمن را شبیه سازی می کردند. رانندگان این تانک های مدرن در میدان تانک بر موانع طبیعی و مصنوعی فائق آمدند.
تانک تی-۹۰ ام "پراریو" یک نوسازی عمیق از تانک های نوع تی-۹۰ با افزایش حفاظت، بهبود ویژگی های رزمی و عملیاتی است. این خودرو مجهز به یک ماژول برجک رزمی جدید، یک سیستم کنترل آتش دیجیتال بسیار دقیق با انواع مختلف هدف گیری و کنترل آب و هوا است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала