جشن هشتاد سالگی پیروزی در نبرد استالینگراد به همراه آتش بازی + ویدئو

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر Акция "Свет великой Победы", посвященная 77-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне, на Мамаевом кургане в Волгограде
Акция Свет великой Победы, посвященная 77-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне, на Мамаевом кургане в Волгограде - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.02.2023
اشتراک
جشن هشتاد سالکی پیروزی در نبرد استالینگراد در ولگوگراد با آتش بازی به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، مراسم جشن به مناسبت هشتادمین سالگرد پیروزی در نبرد استالینگراد (ولگوگراد کنونی) در شهر ولگوگراد با آتش بازی در مامایف کورگان و سایر مناطق شهر به پایان رسید.
در طول روز 2 فوریه در شهر ولگوگراد مراسم های جشن در حال برگزاری بود: پخش تصاویر ویدئویی در ایستگاه راه آهن، موزه پانورامایی "جنگ استالینگراد"، کنسرت های مختلف به مناسبت این جشن و بازسازی صحنه های نبرد. این روز بیاد ماندنی با آتش بازی بر فراز مجسمه "مام میهن فرا می خواند" در مامایف کورگان و سایر مناطق شهر به پایان رسید.
دقیقا 80 سال پیش در تاریخ 2 فوریه 1943 اتحاد جماهیر شوروی بر آلمان نازی) و متحدانش در نبرد استالینگراد که از نظر مقیاس، طول مدت جنگ (200 روز و تعداد شرکت کنندگان در جنگ تبدیل به یکی از بزرگترین نبردها در طول جنگ جهانی دوم شد، پیروز گردد. این پیروزی به شکل ریشه ای روند جنگ را تغییر داده و زمینه گذار پیروزی ارتش شوروی بر ارتش فاشیست گردید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала