پوتین: روسیه می داند چگونه به تهدیدات پاسخ دهد

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2023
اشتراک
پوتین: روسیه می داند چگونه به افرادی که او را تهدید می کنند پاسخ دهد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز پنجشنبه، در کنسرتی که به مناسبت هشتادمین سالگرد پیروزی نبرد استالینگراد برگزارشد، بیان کرد: “ روسیه تانک های خود را به مرزهای کشورهای غربی نمی فرستد، اما به غیر ازخودروهای زرهی، چیزی برای پاسخ به تهدیدات دارد.”
رهبر روسیه تایید کرد: ” کسانی که کشورهای اروپایی از جمله آلمان را وارد جنگی جدید با روسیه می‌کنند و بیش از آن غیرمسئولانه این را به عنوان یک واقعیت انجام‌شده اعلام می‌کنند، کسانی که انتظار دارند در میدان نبرد بر روسیه پیروز شوند، ظاهراً درک نمی کنند که جنگ مدرن با روسیه برای آنها کاملا متفاوت خواهد بود. ما تانک های خود را به مرزهای آنها نمی فرستیم، اما ما چیزی داریم که با آن پاسخ دهیم و استفاده از خودروهای زرهی به این موضوع پایان نمی دهد.”
پوتین افزود که "همه باید این را درک کنند." “برای کسانی که ما را تهدید می کنند، ظاهراً این حقیقت ساده قابل درک نیست: "تمام مردم ما، تمام ما بزرگ شدیم و سنت های مردم خود را با شیر مادر جذب کردیم. نسل برندگانی که کشور ما را با کار و عرق و خون خود آفریدند و او به ما تحویل دادند."
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала