معاون مجلس دومای روسیه: کربی فعالیت های بیولوژیکی مخفی پنتاگون را افشا کرد

© Sputnikبمب کثیف
بمب کثیف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2023
اشتراک
یارووایا بیان کرد که کربی فعالیت های مخفی بیولوژیکی پنتاگون را افشا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایرینا یارووایا، معاون رئیس دومای دولتی، بیان کرد که جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ایالات متحده، اجرای عملیات نظامی-بیولوژیکی مخفی واشنگتن را " افشا " کرد.
کربی پیشتر گفته بود که ایالات متحده اعتراف می کند که با کی یف در تعدادی "تحقیقات" در زمینه " پیشگیری از بیماری های همه گیر" کار کرده است، سپس فعالیت در آنها متوقف شد، در حالی که سلاح های بیولوژیکی در چنین آزمایشگاه هایی ساخته نشده اند.
یارووایا به نقل از سرویس مطبوعاتی دومای دولتی گفت: از آنجایی که ثابت شده است که ارتش آمریکا در آزمایشگاه‌های بیولوژیکی با کی یف فعالیت داشته اشت، اعتراف کربی عملکرد واشنگتن را افشا می‌کند که پنتاگون عملیات بیولوژیکی نظامی مخفی واشنگتن را اجرا می‌کرد.
به گفته این نماینده مجلس، این اولین بار نیست که مقامات آمریکایی در "توضیحات ناجوانمردانه پروژه بیولوژیکی خود در اوکراین را که تنها بخشی از برنامه بیولوژیکی نظامی جهانی آنها است" افشا می کند.
یارووایا افزود: تحقیقات بیولوژیکی ارتش آمریکا در اوکراین "یکی از حلقه های زنجیره فعالیت های بیولوژیکی نظامی خطرناک ایالات متحده" است.
پیشتر ، ژنرال ایگور کریلوف، رئیس نیروهای حفاظت تشعشعی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه، گفت که ایالات متحده در حال انتقال کار آزمایشگاه های بیولوژیکی از اوکراین به لهستان و کشورهای بالتیک است. در جریان این عملیات ویژه، ارتش روسیه بیش از 20000 سند را کشف کرد که در آن مشخص شده است که هدف پنتاگون ایجاد عناصرسلاح های بیولوژیکی و آزمایش آن بر روی جمعیت اوکراین و سایر کشورها پیرامون مرزهای روسیه بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала