زاخارووا: غرب وارد یک جنگ واقعی با روسیه می شود

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: فرانسه رسما خط مشی نظامی کردن شبکه های اجتماعی را در پیش گرفته است
مسکو: فرانسه رسما خط مشی نظامی کردن شبکه های اجتماعی را در پیش گرفته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.02.2023
اشتراک
زاخارووا بیان کرد که کشورهای غربی از یک جنگ ترکیبی با روسیه وارد جنگ واقعی می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که کشورهای غربی از یک جنگ ترکیبی با روسیه وارد جنگ واقعی می شوند، همان جنگی که در جریان است.
زاخاروورا در یک نشست خبری در پاسخ به این سوال که آیا روابط روسیه و آمریکا در بدترین مرحله از زمان جنگ سرد قرار دارد، بیان کرد:" اکنون می بینیم که چگونه غرب بیش از پیش در میدان نبرد کشورمان به رویارویی آشکار کشیده می شود. در اینجا همه چیز از آنچه در دهه های مثبت گذشته انباشته شده است و کشور ما به آن توجه داشته است، گذشته، عبورکرده و خط زده شده است."
زاخارووا در مورد پیشنهادهای روسیه در زمینه تضمین های امنیتی را که در پایان سال 2021 اعلام شد، یادآوری کرد.
زاخارووا افزود: "در آن زمان می‌شد درباره برخی نکات صحبت کرد، اما اکنون می‌بینیم که چگونه رهبری روسیه و به‌ ویژه وزیرامور خارجه روسیه در این مورد صحبت می‌کنند و چگونه غرب از یک جنگ ترکیبی وارد جنگ واقعی می شود."
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала