جوکوویچ برای دهمین بار قهرمان اوپن استرالیا شد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Новак Джокович (Сербия) в матче 1/2 финала одиночного разряда итогового турнира Ассоциации теннисистов-профессионалов
Новак Джокович (Сербия) в матче 1/2 финала одиночного разряда итогового турнира Ассоциации теннисистов-профессионалов - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2023
اشتراک
نواک جوکوویچ تنیسور صرب در فینال مسابقات اوپن استرالیا که در ملبورن برگزار شد، "استفانوس سیتسیپاس" یونانی را شکست داد و قهرمان این رقابت ها شد.
به گزارش اسپوتنیک، این مسابقه که حدود 3 ساعت به طول انجامید، با نتایج 6 بر 3، 7 بر 6 (7 بر 4)، 7 بر 6 (7 بر 5) به سود جوکوویچ به پایان رسید و این تنیسور صرب توانست برای دهمین بار عنوان قهرمانی اوپن استرالیا را به دست بیاورد.
جوکوویچ که در رده چهارمین تنیس باز برتر جهان قرار دارد، بیست و دومین عنوان گرند اسلم خود را به دست آورد و در این زمینه با رافائل نادال اسپانیایی برابری کرد.
این دهمین پیروزی او در اوپن استرالیا است، او همچنین دو بار قهرمان رولان گاروس، هفت بار قهرمان مسابقات ویمبلدون و سه بار قهرمان یو اس اوپن شده است.
جوگوویچ رکورد پیروزی های خود در مسابقات آزاد استرالیا را به 28 دیدار افزایش داد. جوکوویچ به دلیل رسوایی مربوط به امتناع از واکسیناسیون در مسابقات سال گذشته حضور نداشت و پیش از آن سه تساوی متوالی به دست آورده بود.
سال گذشته رافائل نادال توانسته بود در فینال دانیل مدودوف روس را شکست دهد.
مسابقات بعدی گراند اسلم رولان گاروس می باشد که در اواخر می و اوایل ژوئن برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала