ساعت ۳۴ میلیاردی رونالدو با نماد عربستان +عکس

رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2023
اشتراک
کریستیانو رونالدو با استقبال فوق‌ العاده‌ ای از سوی مسئولان فوتبال عربستان مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، جدیدترین خبر پر سر و صدای فوتبال در فضای مجازی مربوط به ساعت لاکچری کریستیانو رونالدو، اسطوره ۳۷ ساله دنیای فوتبال است که به مناسبت حضور وی در باشگاه النصر عربستان، به ارزش ۶۳۰ هزار پوند به او هدیه داده شده است.
نشریه دیلی میل مدعی شد پس از موافقت رونالدو با پیوستن به النصر، مالکان این تیم، ساعتی منحصر به فرد به او هدیه داده‌ اند. این ساعت از برند Jacob & Co است و ارزشی معادل ۶۳۰ هزار پوند معادل ۳۴ میلیارد تومان دارد. فوق‌ ستاره پرتغالی چندی پیش با امضای قراردادی راهی تیم النصر شد و قرار است در این تیم سالیانه دستمزد نجومی ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت کند. رنگ سبز این ساعت مطابق با رنگ پرچم عربستان انتخاب شده و به نوعی نماد این کشور و دین اسلام است. رونالدو با برند Jacob & Co همکاری می‌ کند و آنها یک ساعت منحصر به فرد برای او ساخته‌ اند که شامل ۳۳۸ سنگ قیمتی فوق العاده کمیاب است.
این ساعت طلای سفید ۱۸ عیار، ۴۷ میلی‌متر در ۱۵.۸۵ میلی‌متر است و ۶۳۰ هزار پوند یعنی حدودا ۳۴ میلیارد تومان ارزش دارد و پیش از اینکه رونالدو وارد عربستان شود او تصویری از این ساعت در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала