روسيه و ايران، محور سفر معاون وزير دارايى آمريكا به تركيه و امارات

© AP Photo / Jacquelyn Martinوزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2023
اشتراک
رویترز: نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا بحث درو زدن تحریم ها توسط روسیه و ایران را با ترکیه و امارات به بحث خواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رویترز، منبعی در وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا به این خبرگزاری اعلام کرده که رایان نلسون معاون رئیس این وزارتخانه در هفته آتی در قالب سفری رسمی و با هدف مذاکره در مورد بحث دور زدن تحریم های غرب توسط روسیه، به ترکیه و امارات متحده عربی سفر خواهد کرد.
این رسانه بیان می کند: "یک مقام بلند پایه در وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا که مسئول تحریم ها می باشد، هفته آینده با هدف اخطار به کشور ها و شرکت ها در مورد اینکه ایشان در صورتی که تجارت با تجار و سازمان ایی که تحت تحریم های ایالات متحده قرار دارند، می توانند دسترسی به بازار آمریکا را از دست بدهند، به ترکیه و خاورمیانه سفر خواهد کرد".
وزارت خزانه داری آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.01.2023
دولت آمریکا از اعمال تحریم های جدید علیه روسیه خبر داد
تاکید می شود که سفر نلسون در قالب تلاش ها ی واشنگتن برای محدود سازی دور زدن تحریم های اعمال شده توسط فدراسیون روسیه، برای تاریخ 29 ژانویه لغایت فوریه برنامه ریزی شده است. معاون وزیر خزانه داری آمریکا علاوه بر ترکیه و امارات متحده همچنین به عمان نیز سفر خواهد نمود. این در حالیست که برای وی در تاریخ ها 2 و 3 فوریه دیدارهایی در آنکارا و استانبول ترتیب داده شده است.
علاوه بر روسیه، نلسون در نظر دارد اقدامات ایران در منطقه، تهدیدات مالی ضد حقوقی که به رشد اقتصادی ضربه می زند و سرمایه گذاری های خارجی را نیز مورد بحث و گفتگو قرار دهد.
پیش بینی شکست آمریکا در جنگ فرضی با چین و روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2023
فرستاده ویژه: آمریکا بر سر واردات نفت ایران فشار بر چین را افزایش می دهد
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала