تانک های لئوپارد در نزدیکی هلسینکی مشاهده شدند + ویدئو

© AFP 2023 / Ozan KoseТурецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2023
اشتراک
وزارت دفاع فنلاند اعلام کرد که تانک های لئوپارد را برای تمرین به منطقه هلسینکی منتقل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سه خودروی سنگین با بار با تانک لئوپارد در جاده منطقه پایتخت فنلاند مشاهده شد که ویدئوی مربوطه در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
نیروهای دفاعی پیشنهادات کاربران اینترنت مبنی بر آماده شدن تانک ها برای ارسال به اوکراین را رد کردند. ارتش توضیح داد که این تانک ها برای رزمایش در جنوب کشور در منطقه شهر هانکو اعزام شده اند.
وی افزود: در راستای هانکو، رزمایش مشترک نیروهای زمینی و دریایی در حال انجام است، ابتدا یگان‌هایی از شاخه‌های مختلف ارتش در حال آماده‌سازی هستند. مری لپنن، سخنگوی ارتش به ایلتا لهتی گفت: این خودروهای زرهی درگیر رزمایش هستند، و بنابراین آنها به اینجا، به این منطقه منتقل شدند.
میکو ساوولا، وزیر دفاع فنلاند روز چهارشنبه بدون اشاره به جزئیات گفت: فنلاند در همکاری بین‌المللی برای انتقال تانک‌های لئوپارد به اوکراین شرکت خواهد کرد.
روز چهارشنبه دولت آلمان اعلام کرد که تصمیم دارد تانک های لئوپارد 2 آلمان را به اوکراین منتقل کند، آلمان در نظر دارد دو گردان تانک تشکیل دهد که در مرحله اول یک گروه از 14 دستگاه تانک A6 لئوپارد 2 از ذخایر بوندس ور تامین می شود. علاوه بر این، آموزش نظامیان اوکراینی در آلمان به زودی سازماندهی خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала