گروسی: روسیه همواره به دستیابی به توافق در خصوص پرونده هسته ای ایران کمک کرده است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Генеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным
Генеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси во время встречи с президентом РФ Владимиром Путиным - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2023
اشتراک
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی: : روسیه همواره به دستیابی به توافق در خصوص پرونده هسته ای ایران کمک کرده است.
رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در پارلمان اروپا در بروکسل اعلام کرد که روسیه یک عضو جدی در مذاکرات برجام در مورد برنامه هسته ای ایران بوده و همواره به دستیابی به توافق کمک کرده است.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.12.2022
لاوروف: برجام جایگزین ندارد، گمانه زنی ها در مورد "طرح ب" تشدید تنش را به همراه دارد
وی خاطرنشان کرد: "من باید صادق باشم: زمانی که از (مبارزه با) اشاعه تسلیحات هسته ای صحبت می شود، روسیه یک بازیگر جدی می باشد. من باید اذعان کنم که وقتی صحبت از برجام می شود، روسیه همیشه معامله را رو به جلو پیش برده است".
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا روسیه به ایران برای تولید سلاح هسته ای کمک می کند یا نه، تصریح کرد: "من اطلاعاتی در مورد اینکه روسیه به ایران برای رسیدن به بمب کمک می کند، ندارم".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала