- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

انهدام نیروهای اوکراین توسط توپخانه روسیه +ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه
ساختمان وزارت دفاع فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2023
اشتراک
توپخانه روسیه مواضع نیروهای مسلح اوکراین را در زاپاروژیه منهدم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، توپخانه روسیه مواضع نیروهای مسلح اوکراین را در زاپاروژیه منهدم کرد. به گزارش وزارت دفاع روسیه، خدمه هویتزرهای خودکششی 152 میلی متری 2"آکاتسیا" واحد توپخانه منطقه نظامی جنوبی توانست با موفقیت مواضع رزمی ارتش اوکراین در منطقه عملیات ویژه در منطقه زاپاروژیه را منهدم کند.
سنگرهای دشمن بر اساس داده های شناسایی، کشف شدند. آتشباری با محاسبات هواپیماهای بدون سرنشین اصلاح شد.
فرمانده باتری هویتزر با کد تماس پاتریوت در اینباره توضیح داده گفت: "ما وظایف زیادی داریم، پشتیبانی از پیاده نظام، انهدام سنگرها، باتری های خمپاره توپخانه، اهداف زیادی وجود دارد. ما عمدتاً روی سنگرها کار می کنیم".
به گفته فرمانده، نیروهای ذخیره از طرف اوکراین به آن منطقه اعزام شده اند. وی د رادامه افزود: "ما تلاش می کنیم این نیروها را از بین ببریم. تنها نتیجه این عملیات، پیشروی است. سعی می کنیم برای مدت طولانی در یک وضعیت مستقر نشویم، جابجا می شویم و تجهیزات خود را در مکان های دیگر مستقر می کنیم. اکنون هدف ما، انهدام سنگرهای دشمن است".
واحدهای نیروهای مسلح روسیه به انجام عملیات تهاجمی در جهت زاپاروژیه ادامه می دهند. توپخانه‌های منطقه نظامی جنوب، با پشتیبانی از یگان‌های موتوری و تانک، ضربات شدیدی به استحکامات دشمن، انباشت نیروی انسانی، کاروان‌های تجهیزات نظامی اوکراین و نیروهای ذخیره وارد می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала