واکنش سران قوای سه گانه ایران به مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

سران قوا ایران
سران قوا ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.01.2023
اشتراک
سران سه قوه ایران با اشاره به کارنامه درخشان خدمات سپاه پاسداران در چهل سال گذشته، مصوبه پارلمان اروپا را بخشی از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام اسلامی دانستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، نشست سران قوای سه گانه ایران شنبه شب به میزبانی ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و با حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. در این نشست سران قوای ایران نسبت به اقدام اخیر اتحادیه اروپا بر علیه سپاه پاسداران واکنش نشان دادند.
توقیف کشتی های ماهیگیری خارجی در دریای عمان توسط سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2023
رای مثبت پارلمان اروپا به لایحه قرار دادن سپاه درفهرست "سازمان های تروریستی"
ایشان مصوبه اخیر پارلمان اروپا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت محکوم کرده و آن را بخشی دیگر از اقدامات جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانستند.
سران قوای سه گانه ایران ضمن اشاره به شکست و ناکامی دشمنان، در جنگ رسانه ای، روانی و اقتصادی بواسطه هوشیاری و حضور آگاهانه مردم در صحنه تصریح کردند: «سپاه پاسداران، بخشی از قدرت نظامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران است که در طول بیش از ۴۰ سال گذشته منشا خدمات شایسته با کارنامه درخشان در دفاع از سرزمین پرافتخار ایران بوده است».
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2023
اگر سپاه نبود، امنیت اروپا از بین می رفت
شایان ذکر است که پارلمان اروپا روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ با اکثریت قاطع آرا به متمم طرحی رای داد که در آن از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو خواسته شده است تا نام سپاه پاسداران را در فهرست "سازمان‌ های تروریستی" قرار دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала