تغییر مسیر اضطراری هواپیمای روسی پس از هشدار بمب گذاری در هواپیما

© Sputnik / Ilya Naymushin /  مراجعه به بانک تصاویر Пассажирский самолёт Boeing-757-200 перед взлётом
Пассажирский самолёт Boeing-757-200 перед взлётом - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2023
اشتراک
یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی “آزور ایر” روسیه که از مسکو به گوا پرواز می کرد، به دلیل تهدید بمب گذاری به ازبکستان تغییر مسیر داد.
به گزارش اسپونیک و به نقل از وزارت هوانوردی غیرنظامی هند، روز شنبه ، یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی “آزور ایر” روسیه که از مسکو به گوا پرواز می کرد، به دلیل تهدید بمب گذاری به ازبکستان تغییر مسیر داد.
این مقام مسئول گفت: "پرواز AZV2463 پس از آن که هشدار بمب گذاری را دریافت کرد به ازبکستان تغییر مسیر داد." به گفته وی، هواپیما حدود 240 سرنشین دارد. این دومین اتفاق از ابتدای سال جاری است.
در 9 ژانویه، یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی “آزور ایر” روسیه که با 244 مسافر و خدمه در مسیر مسکو-گوا پرواز می کرد، به دلیل گزارش دروغین بمب گذاری در هواپیما، در ایالت گجرات هند فرود اضطراری داشت. در زمانی که آژانس های اطلاعاتی هند هواپیما را بازرسی می کردند مسافران مجبور شدند شب را در پایگاه هوایی جامناگر در گجرات بگذرانند . با این حال، در طول ساعات زیاد بازرسی، هیچ ماده منفجره یا اشیاء مشکوکی پیدا نشد. در 10 ژانویه، هواپیما به ایالت گوا پرواز کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала