بریتانیایی ها بزرگترین ترس زلنسکی از پوتین را فاش کردند

© Sputnik / Vladimir PesnyaАвтобусы на одной из улиц Лондона
Автобусы на одной из улиц Лондона - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.01.2023
اشتراک
خوانندگان دیلی میل، بزرگترین ترس زلنسکی از پوتین را فاش کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی میل از درخواست های جدید ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای تامین تانک های بیشتر به کی یف خشمگین شدند.
یکی از مفسران نوشت: “به نظر من ترس اصلی زلنسکی این است که به دلیل کمبود تجهیزات، در درگیری با روسیه و پوتین شکست بخورد.”
کاربر دیگری تایید کرد: “زمان آن رسیده است که مذاکرات صلح به این جنون مخرب پایان دهد.”
کاربر سوم گفت: “ تا زمانی که ناتو درگیر یک درگیری تمام عیار با روسیه نشود، او دست بردار نخواهد بود.”
یکی دیگر از کاربران نظر خود را این گونه به اشتراک گذاشته است: "کافی است! سعی کنید سر میز مذاکره بنشینید و روی توافق صلح کار کنید."
کاربر پنجم گفت: "من از اینکه مالیات‌های ما خرج یک درگیری می شود که نباید به ما مربوط شود، خسته شده‌ام. زلنسکی همیشه سلاح می‌خواهد، اما هرگز از آنچه دریافت می کند راضی نیست."
خواننده ای در پایان می‌گوید: " آخرین باری که آلمان تانک‌هایی را علیه روس‌ها فرستاد، تانک‌های روس ها به برلین رسیدند."
برلین تاکنون از عرضه هواپیمای لئوپارد 2 به اوکراین خودداری کرده است. در روزهای اخیر فشار بر اولاف شولتز صدراعظم آلمان در این زمینه به طرز محسوسی افزایش یافته است. چند تن از سران کشورهای اتحادیه اروپا علناً از او خواستند که تصمیم مثبت بگیرد.
همانطور که روزنامه آلمانی زوددویچه تسایتونگ، روز سه شنبه، به نقل از منابع خود گزارش داد، شولز در گفتگو با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد که آلمان تنها در صورتی تانک های لئوپارد 2 را به اوکراین عرضه می کند که طرف آمریکایی تانک های آبرامز را به کی یف تحویل دهد. دیرتر در برلین وجود این شرط تکذیب شد.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала