عزم ایران برای صادرات محصولات ساختمانی و خدمات فنی مهندسی ایران به روسیه

© Photo / IRNAعزم ایران برای صادرات محصولات ساختمانی و خدمات فنی مهندسی ایران به روسیه
عزم  ایران برای صادرات محصولات ساختمانی و خدمات فنی مهندسی ایران به روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2023
اشتراک
پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ساختمان روسیه برای صادرات محصولات ساختمانی و خدمات فنی مهندسی حضور خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، پاویون جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت های توانمند صادراتی ایران در نمایشگاه ساختمان روسیه "Rosbuild" درتاریخ ۹ لغایت ۱۲ اسفندماه برپا خواهد شد.
در این نمایشگاه علاوه بر تمرکز بر فروش محصولات ساختمانی ایران در روسیه، از ظرفیت های مهندسان ایرانی برای حضور در پروژه های ساختمانی روسیه استفاده خواهد شد.
برای نزدیک شدن دیدگاههای مهندسان و اساتید حوزه عمران، معماری و شهرسازی دو کشور، یک کنفرانس علمی تجاری در حاشیه نمایشگاه ساختمان روسیه، با حضور وزیر ساخت وساز روسیه و وزیر مسکن و شهرسازی ایران و روسای دانشگاههای تهران، امیرکبیر، علم وصنعت و خواجه نصیر و دانشگاه "mgsu" دانشگاه ایالتی عمران معماری و شهرسازی روسیه در جهت تبادلات علمی دانشجویی و اساتید دو کشور و همچنین شناسایی ظرفیت های طراحان و مهندسان ایرانی برای حضور در پروژه های عمرانی کشور روسیه، برگزار خواهد شد.
از نکات مهم این رویداد، امضای تفاهمنامه سه جانبه اتاق تعاون ایران، دانشگاه ایالتی عمران معماری شهرسازی مسکو و سازمان فنی حرفه ای ایران در حاشیه این نمایشگاه برای برگزاری کارگاههای آموزشی مهارتی می باشد.
اتاق تعاون ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت و هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی در روسیه بعنوان مجری برگزاری این پاویون میباشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала