اختصاص بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ زایی در ایران

© Photo / IRNAدانش بنیان شدن صنعت ایران
دانش بنیان شدن صنعت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2023
اشتراک
معاون وزیر کار ایران اعلام کرد که دولت ابراهیم رئیسی تا کنون بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ زایی به جامعه کار و تولید در دولت اختصاص داده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمود کریمی‌ بیرانوند معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران مهمترین هدف این وزارتخانه را تحقق ایجاد یک میلیون شغل در سال عنوان کرد و گفت: «بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ زایی به جامعه کار و تولید در دولت مردمی سیزدهم اختصاص یافت».
زنان سعودی به اندازه مردان تخلف می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2022
خطر بیکاری ۳۰ هزار مربی رانندگی در ایران
کریمی بیرانوند خاطرنشان کرد: «چهار موضوع اصلی اشتغال آفرینی در کشور شامل نرخ بالای بیکاری به ویژه در میان فارغ‌ التحصیلان، فقدان هماهنگی لازم در بین متولیان ایجاد اشتغال، فقدان گردآوری اطلاعات جهت تقویت اشتغال آفرینی و ضعف فرهنگ کار و کار آفرینی است».
معاون وزیر کار ایران همچنین افزود: «شکست بیکاری مطلق، شکست ناهماهنگی در ایجاد اشتغال، مردمی سازی خدمات اشتغال آفرین، تبدیل مشاغل خانگی به پیشران اقتصاد کشور، حمایت از مشاغل دانش‌ بنیانِ اشتغال آفرین و اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغال روستایی از جمله مهمترین برنامه‌ های آتی وزارت کار در حوزه اشتغال است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала