پوتین: پیروزی روسیه در اوکراین اجتناب ناپذیر است

© Sputnik / Mikhail Metzel /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: پیروزی روسیه در نتیجه عملیات ویژه در اوکراین اجتناب ناپذیر است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: صنعت دفاعی روسیه سالانه به اندازه تمام تولیدکنندگان دیگر در جهان موشک‌های دفاع هوایی تولید می‌کند و این، از جمله، اعتماد به پیروزی روسیه در اوکراین را القا می‌کند.
به عنوان مثال، ما سالانه بیش از سه برابر بیشتر از ایالات متحده موشک های پدافند هوایی تولید می کنیم. به طور کلی، صنعت دفاعی ما تقریباً همان مقدار موشک های دفاع هوایی را برای اهداف مختلف در سال تولید می کند که همه شرکت های نظامی-صنعتی تولید می کنند. تولید ما با تولید جهانی قابل مقایسه است.
پوتین همچنین تعدادی عبارات را فهرست کرد که به گفته وی، اعتماد به پیروزی را القا می کند.
وی ادامه داد: از نقطه نظر نتیجه نهایی و پیروزی که اجتناب ناپذیر است، چندین چیز وجود دارد که از بین نرفته است و زمینه ساز پیروزی ما است، این اتحاد و همبستگی روسیه و به طور کلی مردم چند ملیتی روسیه است. این رشادت و دلاوری رزمندگان ما در چارچوب عملیات ویژه نظامی و در خط مقدم و البته کار مجتمع نظامی-صنعتی، بنگاه هایی مثل شما و امثال شما و کل اقتصاد است، زیرا هر یک از این پیوندها: صنعت و وضعیت مالی عمومی و حوزه اجتماعی از جمله حمایت از خانواده هایی که نیاز به توجه ویژه دولت دارند و مراقبت های بهداشتی - همه اینها زمینه را برای توسعه و پیروزی موثر ما ایجاد می کند. من در این مورد تردیدی ندارم." او توضیح داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала