به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی در مصاحبه زنده تلویزیونی +ویدئو

© Photo / Ștefan Jurcăبه خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی در مصاحبه زنده تلویزیونی +ویدئو
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی در مصاحبه زنده تلویزیونی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2023
اشتراک
تصاویری از گفت‌وگوی زنده یک شبکه تلویزیونی در رومانی با وزیر کشاورزی این کشور، که در میانه مصاحبه به خواب رفت، وایرال شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مصاحبه‌‌ی تلویزیونی در شبکه "آنتنا ۳ سی‌ان‌ان" از روز شنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که بسیار پربازدید شده است.
در این ویدئو زمانی که مجری برنامه به صورت تلفنی از آقای "پتر دیا"، وزیر کشاورزی رومانی سوالی در مورد کشاورزان رومانی می‌پرسید و منتظر پاسخ او می‌شود، به وضوح از آن طرف خط صدای خر و پف شنیده می‌شود.
در حالی که مجری تلاش کرد تا اوضاع را در کنترل گرفته و سعی می‌کند نشان دهد که تماس تلفنی آنها قطع شده و دوباره با وزیر کشاورزی ارتباط می‌گیرند، دو مجری دیگر که در این مصاحبه حاضر بودند سعی می‌کنند خنده خودشان را کنترل کنند، یکی از آنها دهانش را با دست می‌پوشاند و دیگری در حالی که لبخند می‌‌زند سرش را پایین می‌اندازد که خنده او مشخص نشود.
پتر دیا، وزیر ۷۳ ساله، ژوئیه گذشته پس از استعفای مقام قبلی در بحبوحه اتهامات فساد، به عنوان وزیر کشاورزی منصوب شد. او دو دوره قبلی هم این سمت را داشت، در سال ۲۰۰۴ و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹.گرچه اتفاقات رخ داده در مصاحبه جدید پتر دیا احتمالاً غیرعمدی بوده است، اما او به بیان اظهارات و کنایه‌های مختلف شهرت دارد.
به عنوان مثال، او علیه تلاش‌ها برای ترویج حشرات خوراکی صحبت کرد و گفت: "آرد جیرجیرک نخورید. بگذارید آنها هر جا که هستند آواز بخوانند. غذای خوب بخوریم که سالم بمانیم؛ سارمله (کلم شکم پر)، سوسیس و تخم‌ مرغ. شما قرار نیست تخم مرغ را با کرم جایگزین کنید." او همچنین خودش را به یک پنل خورشیدی تشبیه کرد و گفت که از خورشید شارژ می‌شود، "و در شب، از انرژی روز" مصرف می‌کند!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала