حجم پرشدگی سدهای ایران به چهل درصد رسید

© Photo / IRNAسد امیر کبیر کرج
سد امیر کبیر کرج - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.01.2023
اشتراک
وزیر نیروی ایران اعلام کرد که حجم پرشدگی سدهای ایران به میزان 40% می باشد و نگرانی در خصوص تامین آب و برق در ایران وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه اعلام کرد که حجم پرشدگی سدها ی کشور۴۰ درصد می باشد.
وی در خصوص آخرین وضعیت سدهای کشور با توجه یه بارندگی های اخیر اذعان کرد: « بارش ها در بخشهایی قابل توجهی از کشور خوب بود و امیدواریم تداوم داشته باشد اما در حوزه هایی نسبت به شرایط عادی و نرمال به ویژه در استان تهران، البرز، قزوین، همدان و برخی استانهای شرق کشور فاصله به داریم و انتظار میرود با بارش های پیش رو جبران شود».
آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی با حضور رییس‌جمهورایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی با حضور رییس‌جمهورایران
وی در خصوص حجم پرشدگی سدهای کشور اعلام کرد: «حجم پرشدگی سدها ۴۰ درصد است، این عدد تا ۳۵ درصد هم رسید، اما اکنون وضعیت بهتر است». محرابیان همچنین خاطرنشان کرد: « در شرایط کنونی وضعیت تامین آب و برق پایدار است و نگرانی در این دو بخش وجود ندارد و همه تلاش خود را برای تامین پایدار آب و برق خواهیم کرد.
وزیر نیروی ایران همچنین با اشاره به برودت کم سابقه هوا در روزهای اخیر در سراسر کشور، از همه مردم درخواست کرد در مصرف انرژی صرفه جویی نمایند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала