توییتر در حال بررسی فروش نام های کاربری است

© AP Photo / Matt Rourke, Fileحذف حساب های کاربری غیرفعال از توییتر
حذف حساب های کاربری غیرفعال از توییتر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
اشتراک
نیویورک تایمز: توییتر در حال بررسی فروش نام کاربری به منظور افزایش درآمد است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع که با این طرح آشنا هستند، گزارش داد: توییتر در حال بررسی فروش نام های کاربری به منظور افزایش درآمد است.
بر اساس اطلاعات این منابع، کارکنان توییتر حداقل از ماه دسامبر در مورد فروش برخی از نام‌های کاربری بحث کرده‌اند.
به گفته این نشریه، مهندسان این شرکت در مورد امکان برگزاری مزایده های آنلاین بحث کردند، که در آن افراد می توانند برای نام های کاربری که کلمات، اعداد یا مجموعه نماد هایی هستند که با نشانه @ مشخص می شوند، قیمت مورد نظر خود را پیشنهاد بدهند.
این منابع افزودند که هنوز مشخص نیست که آیا توییتر این پروژه را توسعه خواهد داد و آیا این طرح روی همه نام‌های کاربری تأثیر می‌گذارد یا فقط بخشی از آن را شامل می شود.
در پایان اکتبر 2022، ایلان ماسک سرانجام قرارداد 44 میلیارد دلاری را برای خرید توییتر بست. وی قول داد سیاست تحریریه شبکه اجتماعی را که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد گسترده قرار گرفت آزاد کند و شورای تعدیل محتوا ایجاد کند، اما تا زمانی که این شورا کار نکند، درباره سیاست تحریریه و بازگرداندن حساب های مسدود شده تصمیمات جهانی نگیرد. ماسک همچنین هشدار داد که این شبکه اجتماعی "قرار است کارهای احمقانه زیادی" در آینده نزدیک انجام دهد. این شرکت قصد دارد "آنچه را که کار می کند حفظ کند و آنچه کار نمی کند را تغییر دهد."
شرکت آمریکایی توییتر در سال 2006 تاسیس شد. محصول اصلی این شرکت یک شبکه اجتماعی برای تبادل پیام کوتاه است. دفتر مرکزی در شهر سانفرانسیسکو در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала