بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی، زمین به آموزش و پرورش واگذار می کند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مدرسه دخترانه در ایران
مدرسه دخترانه در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
اشتراک
رئیس بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی ایران گفت: بنیاد مستضعفان زمین‌های مدارس در اختیارش را به آموزش و پرورش این کشور واگذار می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مهر، سید پرویز فتاح صبح امروز با حضور در مدرسه‌ ای در شهرستان بهارستان از مناطق حاشیه‌ ای شهر تهران، ضمن افتتاح یک مدرسه دخترانه در این منطقه محروم، طرح‌های آموزشی بنیاد به ارزش بیش از ۴,۰۰۰ میلیارد تومان در سراسر ایران را افتتاح کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی ایران در تشریح اقدامات آموزشی بنیاد اظهار کرد: این مدرسه، ۲۹۴ مین مدرسه احداث شده بنیاد مستضعفان است که ۱۰۰۰ کلاس درس را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر مدارس احداث شده توسط بنیاد مستضعفان، ما تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر آموزش و پرورش منعقد کردیم که بر اساس آن، بنیاد مستضعفان ۶۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم اعلامی از سوی این وزارتخانه، احداث می‌کند.
فتاح با اعلام خبر واگذاری رایگان تمام زمین‌های مدارس در اختیار بنیاد مستضعفان به وزارت آموزش و پرورش گفت: ما تا امروز ۴۲۵ ساختمان و زمین مدارسی که در اختیارمان بود را به وزارت آموزش و پرورش واگذار کردیم که ارزش این املاک بیش از ۳,۶۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: علاوه بر این موارد بنیاد به صورت هرساله بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان محروم قرار می‌دهد و امسال ۸۵ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع کردیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала