وزیر ارتباطات: با قطع اینترنت در زمان کنکور مخالفت کردیم

© Sputnikعیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2023
اشتراک
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران گفت، با قطع اینترنت در زمان کنکور کاملا مخالفت کردیم و بنا شد فقط بصورت موضعی در حوزه‌های امتحانی قطع شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص بحث کنکور گفت: "دوستان سازمان سنجش همانطور که در رسانه‌ها هم منتشر شد دنبال این بودند که اینترنت به شکل سراسری قطع شود و ما با شدت با این موضوع مخالفت کردیم".
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران افزود: "ما اعتقاد داریم که اینترنت مانند هوا می‌ماند و در حال حاضر همه زندگی مردم از جمله اقتصاد، کسب و کار، آموزش، فرهنگ و سرگرمی به اینترنت وابسته شده است و نمی‌توان اینترنت را قطع کرد".
زارع‌پور بیان کرد: "مشکل دوستان سازمان سنجش روز گذشته در جلسه شورای بررسی شد و درخواست آنها با 4 شرط موافقت شد".
وی افزود: "ما به کسانی که در محدوده حوزه امتحانی هستند با اطلاع‌رسانی قبلی پیامی را ارسال می‌کنیم که آمادگی داشته باشند".
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بنابراین در شورای امنیت کشور با این 4 شرط که صرفا در همان ساعت کنکور، در محدوده حوزه امتحانی، اینترنت همراه با اعلام قبلی موافقت شد برای اینکه نگرانی و دغدغه‌هایی که در سلامت کنکور است رعایت شود".
زارع‌پور خاطرنشان کرد: "البته ما اعتقاد داریم روش‌های بسیار پیشرفته‌تر، بهتر و فناوری‌ای برای مبارزه با تقلب در حوزه‌ها وجود دارد که دوستان سازمان سنجش باید به این سمت حرکت کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала