در آمریکا دست به افشاگری درباره موضوع اوکراین زدند

© AP Photo / J. Scott Applewhiteنماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت
نماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2023
اشتراک
مجری تلویزیون فاکس نیوز گفت که رسانه های آمریکایی تحت فشار دولت ایالات متحده حقیقت را پنهان می کنند و درگیری در اوکراین نمونه بارز این موضوع است.
به گزارش اسپوتنیک، "تاکر کارلسون" مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت که آمریکایی ها به طور خطرناکی نسبت به مسائلی که بر زندگی آنها تأثیر می گذارد، بی اطلاع هستند.
کارلسون اضافه کرد:" اگر ناگهان شک کردید که واقعاً چنین است، از همسایگان خود بپرسید چه کسی واقعاً در اوکراین برنده است؟ البته آنها به شما پاسخ خواهند داد که اوکراین برنده است. بله! این چیزی است که آنها در برنامه "امروز" کانال تلویزیونی ان بی سی هر روز صبح در 11 ماه گذشته می بینند".
به گفته وی، تمام نهادهای رسانه ای آمریکا از اوکراین "برنده" صحبت می کنند و کسانی که خلاف این را می گویند متهم به "اقدام برای روسیه" هستند.
این مجری تلویزیونی افزود:" تا حدودی به این دلیل که آنها می خواهند شما فکر کنید که ما در تیم برنده هستیم. و اکثر آمریکایی ها آنها را باور می کنند، زیرا از کجا می دانند که این درست نیست؟ آنها منابع خود را در اوکراین ندارند. حالا تصور کنید که خوانندگان واشنگتن پست باید در آخر هفته با خواندن یک مقاله نوشته شده توسط رابرت گیتس و کاندولیزا رایس، نوعی شوک را تجربه کرده باشند".
گیتس و رایس در مقاله ای هشدار دادند که اوکراین "در حال باختن است" و کی یف به طور قطع بازنده خواهد شد مگر اینکه ایالات متحده به حمایت نامحدود از ارتش و اقتصاد اوکراین ادامه دهد و "مستقیما با روسیه وارد جنگ شود."
کارلسون این احساس را "دقیقاً برعکس" آنچه که نهادهای رسانه ای تا هفته گذشته "به همه الهام می دادند"، خواند.
کارلسون در ادامه گفت:" بله، در واقع این موضوع کاملا برعکس می باشد. آیا پیش از آنکه "میچ مک کانل" بسته کمک چند میلیارد دلاری دیگری را برای زلنسکی و همسرش تصویب کند، نباید همه این حقایق را می دانستیم؟ بله باید می دانستیم! فقط ما هیچ راهی برای دانستن نداشتیم زیرا رسانه ها در مورد آن به ما چیزی نگفتند".
روسیه در 24 فوریه سال گذشته عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала