- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

استفاده روسیه از هلیکوپترهای Ka-52M در عملیات ویژه

© Sputnik / Maksim BlinovУдарные вертолеты Ка-52 "Аллигатор" во время репетиции воздушной части Парада Победы
Ударные вертолеты Ка-52 Аллигатор во время репетиции воздушной части Парада Победы - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2023
اشتراک
نیروهای روسی از هلیکوپترهای Ka-52M در راستای عملیات ویژه استفاده کردند.
به گزارش اسپوتتیک، نیروهای هوافضای روسیه (VKS RF) از هلیکوپترهای تهاجمی مدرن Ka-52M به عنوان بخشی از عملیات ویژه در اوکراین استفاده کردند.
این بالگردها مجهز به موشک های هدایت شونده دقیق LMUR 305 هستند که نیروهای روسی از آنها برای حمله به خودروهای زرهی اوکراینی، اهداف و تمرکز نیروی انسانی استفاده می کنند. همکار آژانس خاطرنشان کرد: امکان استفاده از موشک، Ka-52M را به همراه Mi-28NMبه مهم ترین سلاح تهاجمی خط مقدم تبدیل می کند که به شما امکان می دهد پست های فرماندهی، انبارهای سوخت و روان کننده ها، آشیانه ها را مورد اصابت قرار دهید.
در دسامبر سال گذشته، ارتش روسیه در جهت کوپیانسک از مجتمع اپتوالکترونیک ایرونیا برای هدف گیری اهداف و شلیک حملات در منطقه NVOاستفاده کرد. این مجموعه برای مشاهده و جمع آوری اطلاعات در مورد زمین طراحی شده است، به پیشاهنگان اجازه می دهد اشیاء مختلف را شناسایی کنند و مجهز به تصویرگر حرارتی و فاصله یاب لیزری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала