- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نمایش شلیک موشک اسکندر به زیرساخت نیروهای مسلح اوکراین + ویدئو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف به بی فایده بودن سامانه های ضد بالستیک آمریکایی در برابر موشک های روسی
اعتراف به بی فایده بودن سامانه های ضد بالستیک  آمریکایی در برابر موشک های روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از پرتاب موشک اسکندر به زیرساخت های نظامی اوکراین را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی از شلیک موشک مجموعه عملیاتی - تاکتیکی اسکندر به تأسیسات زیرساختی نظامی ارتش اوکراین در منطقه عملیات ویژه را نشان داد.
این ویدیو حرکت مجموعه را به موقعیت شروع نشان می دهد. ماشین ابتدا بر مناطق جنگلی غلبه می کند و سپس در میان مزارع شسته شده حرکت می کند.
این فیلم به وضوح عناصر استتار خودروی چهار محور را نشان می دهد. پرتابگر با یک توری مخصوص پوشانده شده است که آغشته به یک ترکیب شیمیایی است که امواج رادیویی را خنثی می کند. چنین موادی سیگنال دشمن را جذب می کند و دستگاه را از اسکن نجات می دهد.
همچنین کار فرمانده در خودروی فرماندهی و کنترل، قبل از پرتاب و پرتاب خود موشک نشان داده شده است. پس از خروج موشک، پرتابگر موقعیت را ترک می کند. با این حال، همانطور که در وزارت دفاع ذکر شده است، اگر موقعیت، طبق اطلاعات، فاش نشده باشد، ممکن است ماشین برای یک شلیک دیگر باقی بماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала