- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه ویدئوی نبرد منحصر به فرد تانک ها در منطقه دونباس را به نمایش گذاشت + ویدیو

© Sputnik / Ivan Rodionov /  مراجعه به بانک تصاویر تانک های روسی
تانک های روسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.01.2023
اشتراک
دوئل منحصر به فرد تانک ها با شرکت سه تانک روسی و دو تانک اوکراینی در منطقه دونباس رخ داد.
تصاویر نادری که خبرگزاری اسپوتنیک به دست آورده ، این نبرد را نشان می دهد.
یک نظامی روس در مورد این ویدیو توضیح داده و گفت:" یکی از سه تانک از جاده آسفالته به سمت جاده خاکی حرکت کرده و به نوار جنگلی می رسد و دو تانک دیگر در امتداد جاده آسفالت حرکتکرده و توجه دو تانک نیروهای مسلح اوکراین در یک نوار جنگلی دیگر را منحرف کمی کنند".
هنگامی که دشمن به دو تانک روسی که در خط دید مستقیم بودند آتش گشود، تانک سوم که بدون جلب توجه از جناح دیگر رسیده بود، شروع به تیراندازی به سمت تانک اوکراینی کرد. در نتیجه تانک دشمن مورد اصابت قرار گرفت.
نظامی روس افزود: "دوئل بین تانک ها بسیار دشوار و اگر صادقانه بگویم بسیار خطرناک و بسیار ترسناک است، زیرا یک دوئل تانک ها در فاصله کمتر از 500 متر اتفاق افتاده بود. خدمه تانک ها ما در اینجا موفق تر بودند و دشمن را زدند. تاکتیک شایسته ای انتخاب شد. و ما باید به خدمه ادای احترام کنیم، این بسیار دشوار و بسیار ترسناک بود. اما خدمه تانک های ما از هیچ چیز نترسیدند و دشمن نابود شد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала