اعضای یک گروه تروریستی مسلح در زاهدان دستگیر شدند

© Sputnikسیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2023
اشتراک
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای یک باند مسلح خبر داد و گفت: در یک عملیات از پیش طراحی شده همزمان تعداد ۹ نفر از اعضای این باند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک گروه مسلح شبانه سه واحد گشتی در سه مرحله متفاوت را مورد حمله قرار داد و تعدادی از همکاران ما در اثر این تیراندازی ناجوانمردانه مجروح شدند که دو نفر از آنها در بیمارستان در حال درمان هستند.
وی با اشاره به اینکه اقدام این گروه مسلح باعث احساس ناامنی مردم شده بود، ادامه داد: وقتی فیلم تیراندازی هدف قرار گرفتن واحدهای گشتی از شبکه‌های معاند منتشر شد، ارتباط این گروه با این شبکه‌ها نیز برای ما محرز شد.
قنبری گفت: اقدامات بسیار خوب اطلاعاتی و عملیاتی پیچیده‌ای را همکاران ما در پلیس آگاهی استان برای شناسایی آنها آغاز کردند که خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی در مدت سه شبانه روز فعالیت اطلاعاتی مستمر، پلیس موفق به شناسایی اعضای باند شد.
وی با اشاره به اینکه ارتباطات این گروه معاند را با شبکه‌های ضدانقلاب و خارج از مرز به دست آوردیم، عنوان کرد: خوشبختانه در یک عملیات از پیش طراحی شده، دقیق و مقتدرانه همزمان تعداد نه نفر از اعضای این باند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از این باند تعداد شش دستگاه خودرو و سه قبضه انواع سلاح کشف شد، گفت: این گروه تروریستی به اقدامات خود در زمینه سرقت‌های مسلحانه متعدد، راهبندان برای مردم، اقدام علیه امنیت ملی، آموزش‌ها و ارتباطاتی که با شبکه‌های ضد انقلاب تجزیه طلب داشتند، صراحتاً اقرار کردند.
وی در پایان هشدار داد: افرادی که بخواهند امنیت مردم شریف این استان را به مخاطره بیندازند، بدانند که قدرت بالا و توان اقتداری پلیس در حدی است که اخلاگران در کمترین زمان ممکن دستگیر می‌شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала