سرنشینان "تسلا" از سقوط به دره ای در کالیفرنیا جان سالم به در بردند + ویدئو

© Photo / Soheil Ghanbarzadehدره زیبای کال جنی
دره زیبای کال جنی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2023
اشتراک
به گفته مقامات محلی کالیفرنیا، 4 سرنشین خودروی تسلا از جمله 2 کودک پس از سقوط از ارتفاع حدود 80 متری به دره ای در اطراف سن متئو کالیفرنیا، جان سالم به در بردند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته مقامات محلی کالیفرنیا، خودرو تسلا در بزرگراه ساحل اقیانوس آرام به سمت جنوب در حال حرکت بود که از بالای جاده در Devil's Slide، در جنوب تونل تام لانتوس، به درون دره سقوط کرد.
برایان پاتنگر، فرمانده آتش نشانی منطقه گفت که این خودرو چندین بار واژگون شده و در نهایت بروی چرخهای خود فرود آمد. شاهدان این حادثه به سرعت با نیروهای امداد تماس حاصل کردند.
با حضور نیروهای امداد، آنها متوجه حرکاتی در صندلی جلو این خودرو شدند.
پاتنگر گفت:" زمانی که سرنشینان خودرو را زنده یافتیم بسیار شوکه شدیم، آن لحظه واقعا امیدوارکننده بود".
وی تاکید کرد، بسیار اتفاق نادری است که پس از چنین سقوط و واژگونی، سرنشینان خودرو زنده بمانند.
ماموران آتش نشانی درخواست حضور هلیکوپتر برای انتقال بازماندگان به بیمارستان شدند. آنها در حالی که منتظر حضور بالگرد بودند، به محل حادثه رسیده و دو کودک داخل ماشین را نجات دادند.
پاتنگر گفت: "صندلی های ماشین در واقع کار خود را انجام دادند. آنها به طرز شگفت انگیزی در جای خود باقی ماندند. آنها دست نخورده بودند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشد، و همین موضوع باعث نجات جان سرنشینان شد".
هر چهار نفر در مرکز پزشکی استنفورد بستری شدند.
پاتنگر گفت که کودکان صدمات جزئی عضلانی داشتند و بزرگسالان در چندین ناحیه بدنشان آسیب‌های تروماتیک متوسطی متحمل شدند. وقتی به بیمارستان منتقل شدند همگی هوشیار بودند.
هنوز در مورد علت سقوط خودرو از بالای دره اطلاعاتی در دست نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала