معارفه کریستیانو رونالدو در مقابل هواداران عربستانی + ویدئو

رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.01.2023
اشتراک
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان پس از امضای قرارداد با تیم فوتبال "النصر" عربستان، عصر امروز در حضور هواداران این تیم معارفه شد.
به گزارش اسپوتنیک، عصر روز سه شنبه مراسم معارفه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان و بازیکن تازه وارد تیم فوتبال النصر عربستان در ورزشگاه خانگی این تیم و با حضور هواداران این تیم زرد پوش و اصحاب رسانه برگزار شد.
وی در میان تشویق هواداران عربستانی با پیراهن شماره 7 النصر وارد چمن ورزشگاه خانگی این تیم "مرسول پارک" شد و مورد استقبال آنها قرار گرفت.
پیش از حضور در ورزشگاه، رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد وبه سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کریستیانو رونالدو در اولین نشست خبری خود در عربستان گفت: "همانطور که قبلا گفتم من کارم را در اروپا انجام دادم و از باشگاه النصر متشکرم که اجازه داد در آسیا چالش جدیدم را پشت سر بگذارم. من از اروپا، آمریکا، برزیل، استرالیا و باشگاه های پرتغالی پیشنهاد داشتم ولی آسیا را قبول کردم که ذهینت بچه ها و فوتبالدوستان نسبت به این کشور تغییر کند".
وی ادامه داد:" عربستان توانست قهرمان جهان را ببرد و این کار بزرگی است! اگر مربی اجازه بدهد پس فردا بازی می کنم. من رکورد های زیادی زدم و به عربستان آمدم تا باز هم رکورد بزنم. من یک بازیکن منحصر به فرد هستم. من آمدم اینجا که افتخارات کسب کنم و بخشی از فرهنگ عربستان باشم".
همچنین رودی گارسیا، سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان نیز گفت:" هدف من این است که رونالدو را خوشحال کنم، تا اینکه او از لحظه لحظه حضور در این باشگاه لذت ببرد. من هرگز مربی بازیکنی در سطح او نبوده ام. وجود او برای کل فوتبال و مخصوصا فوتبال عربستان اتفاق بسیار خوبی است".
لازم به یادآوری است، کریستیانو رونالدو پس از فسخ قرارداد خود با منچستریونایتد در جریان جام جهانی فوتبال و پس از گمانه زنی های فراوان در اقدامی غیرقابل پیش بینی با تیم فوتبال النصر عربستان به توافق رسید و گرانترین قرارداد یک ورزشکار در تاریخ را با این تیم به امضا رساند. وی در این تیم سالانه 75 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.
وی به همراه خانواده و نزدیکان خود روز گذشته و با پرواز اختصاصی باشگاه النصر به عربستان آمده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала