پیام سال نو پوتین خطاب به مردم روسیه

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.12.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه سال نو میلادی را به مردم روسیه تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی سال نو خود خطاب به مردم روسیه گفت: " سال گذشته سال رویدادهای مهمی بوده است که زمینه‌ سازی است برای آینده و استقلالی که روسیه برای آن می‌جنگد و از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی خود محافظت می‌ کند."
رئیس دولت این بار در مقابل پس‌زمینه کرملین نایستاده بود، بلکه در مقابل پس‌زمینه نظامیان شرکت‌کننده در عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، شهروندان را مورد خطاب قرار داد.
پوتین بیان کرد:”این سال رویدادهای واقعاً سرنوشت سازی بود، آنها به مرزی تبدیل شدند که اساس آینده مشترک ما، استقلال واقعی ما را می‌سازد. امروز ما برای این می‌ جنگیم و از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی خود در مناطق جدید فدراسیون روسیه محافظت می‌کنیم. ما با هم می سازیم و خلق می کنیم.”
وی افزود: سالی که گذشت همه چیز را در جای خود قرار داد، شجاعت و قهرمانی را به وضوح از خیانت و بزدلی جدا کرد و نشان داد که هیچ قدرتی بالاتر از عشق به خانواده و دوستان و وفاداری به دوستان نیست. در سخنرانی سال نو خود خطاب به مردم روسیه گفت: سال گذشته سال رویدادهای مهمی بوده است که زمینه‌ سازی است برای آینده و استقلالی که روسیه برای آن می‌جنگد و از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی خود محافظت می‌کند.
این پیام ، طولانی ترین پیام سال جدید ولادیمیر پوتین بود که به مدت 9 دقیقه به طول انجامید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала