قطر 80 درصد از زباله های جام جهانی را بازیافت کرد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Церемония закрытия чемпионата мира по футболу перед началом финального матча между сборными Аргентины и Франции
Церемония закрытия чемпионата мира по футболу перед началом финального матча между сборными Аргентины и Франции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2022
اشتراک
مقامات قطری سه شنبه شب گزارش دادند که حدود 80 درصد از زباله‌های ورزشگاه‌های محل برگزاری جام جهانی 2022 بازیافت شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، کمیته عالی پروژه و میراث قطر اعلام کرد که در جریان مسابقات جام جهانی بیش از 2 هزار تن زباله تولیدی بازیافت و به پسماندهای آلی تبدیل شد.
این کمیته اعلام کرد: "با افتخار اعلام می کنیم که موفق شدیم، حدود 80 درصد از زباله های باقی مانده در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات جام جهانی را بازیافت کنیم".
قطر این اقدام را یک دستاورد نامید و اعلام کرد که این اقدام در سایه "برنامه ریزی خوب، تعهد قوی از سوی گروه کاری و شرکای کمیته عالی" بوده است.
این سازمان تایید کرد که شرکت "ابیکس" قطر که مدیریت پسماندها را برعهده دارد، تمام ضایعات را به صورت دستی از یکدیگر جدا کرده است.
قطر از 20 نوامبر تا 18 دسامبر سال جاری میلادی در هشت ورزشگاه میزبان مسابقات جام جهانی 2022 بود که با قهرمانی آرژانتین همراه بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала