توضیح لاوروف درباره سخنانش در خصوص نشت اطلاعات آمریکا با تهدید به حذف پوتین

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2022
اشتراک
لاوروف سخنان درباره "نشت اطلاعات ناشناس" آمریکا را با تهدید به حذف رئیس جمهور روسیه توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در سخنان اخیر خود تصریح کرد که اظهارات "مقامات ناشناس" ایالات متحده در مورد "حمله سر بریدن" به کرملین در واقع تهدیدی برای برکناری فیزیکی رئیس جمهور فدراسیون روسیه است. به طور خاص می خواست توجه را به این "نشت این فرد ناشناس" جلب کند، که در پس زمینه اظهارات جنگ طلبانه رهبری کی‌یف به صدا درآمد.
لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.12.2022
لاوروف: آمریکا پوتین را به حذف فیزیکی تهدید می کند
پیشتر نیوزویک مقاله ای را منتشر کرده بود که به نقل از نمایندگان ناشناس پنتاگون، از واکنش احتمالی آمریکا به استفاده فرضی روسیه از سلاح های هسته ای خبر داده بود. از جمله "گزینه‌های دیوانه‌کننده" که در نظر گرفته می‌شود، ضربه‌ای به اصطلاح سر بریدن "در قلب کرملین" است. لاوروف در رسانه ها به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که چنین اظهاراتی در واقع در مورد تهدید حذف فیزیکی رئیس دولت روسیه است.
وزیر امور خارجه در برنامه بیگ گیم گفت: "من از منبع ناشناس استفاده کردم، اما برخلاف شما (اسامی ناشناس خود را می دانید) من او را نمی شناسم. می دانم که او به عنوان یک مقام عالی رتبه "معرفی" شده است.
من می‌خواستم عمداً در این افشاگری ناشناس اغراق کنم، زیرا این منبع گفت که چنین تهدیدی صورت گرفته است و در اصل کرملین نباید احساس امنیت کند. شخصاً چیزی در مورد پوتین وجود نداشت. اما همه چیز واضح بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала