فروپاشی اتحادیه اروپا و جنگ داخلی در آمریکا: مدودف، 10 رویداد مهم سال 2023 را پیش بینی کرد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر تاکتیک جدید آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس
تاکتیک جدید آمریکا از دیدگاه سیاستمدار مشهور روس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.12.2022
اشتراک
دیمیتری مدودف در "فرضیه های آینده نگرانه" خود برای سال آینده میلادی، فروپاشی اتحادیه اروپا و جنگ داخلی در ایالات متحده را پیش بینی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، دیمیتری مدودف، روز دوشنبه در نوشته ای در کانال تلگرامی خود، سال نو میلادی را به غرب تبریک گفته و طی یک پیش‌بینی "آینده‌نگرانه"، مشکلات بسیاری را برای آنها در سال آینده میلادی پیش بینی کرد.
وی نوشت:" قبل از سال جدید، همه دوست دارند پیش بینی کنند. بسیاری در فرضیه های آینده نگرانه سیر می کنند و در پیشنهاد کردن غیرمنتظره ترین چیزها با هم رقابت می کنند، ما هم در این موضوع کمک خواهیم کرد".
مدودف در این نوشته خود به 10 مورد مهم از جمله "نفت 150 دلاری و گاز 5000 دلاری"، "فروپاشی اتحادیه اروپا"، "تقسیمات جدید لهستان"، "تسخیر مناطق غربی اوکراین سابق توسط لهستان و مجارستان"، "ایجاد رایش چهارم در آلمان و اقمار آن" و "جنگ متعاقب این رایش با فرانسه" اشاره کرد.
همچنین از جمله دیگر پیش بینی های مدودف می توان به "جنگ داخلی در آمریکا، جدایی کالیفرنیا و تگزاس به ایالت های مستقل"، "پیروزی ایلان ماسک در انتخابات" و "نپذیرفتن یورو و دلار به عنوان ارزهای ذخیره جهانی" اشاره کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала